האם העדות של עיתונאית ערוץ 10 אושרת קוטלר על נשיא "קשת" אלכס גלעדי פתחה תיבת פנדורה לגביו? ייתכן מאוד שכן. הערב (שלישי) פורסמה בערוץ 10 עדות של אשת תקשורת לשעבר שפנתה לערוץ 10 בעקבות עדותה של קוטלר. היא סיפרה בעדותה: "אלכס גלעדי כפה עליי יחסי מין בביתו תמורת הגשת תכנית ב"קשת". לדבריה,  לאחר האירוע קיבלה הודעה שהתכנית מבוטלת. המתלוננת עברה פוליגרף ונמצאה דוברת אמת. 

"הוא העלה אותי לחדר להראות לי את כל הטלוויזיות - 'בואי תראי, אני שולט מפה, אני רואה סי אן אן, בי בי סי, אני שולט בערוץ 2', ולא יותר מדי הספקתי להגיב ומצאתי את עצמי על הרצפה", סיפרה. 
בנוסף, לטענתה ניצל גלעדי את מעמדו הרם ואף התרברב בו: "הוא התקיף אותי. ניסה לנשק אותי, וכמובן שסירבתי לו. הוא זרק לי שני שמות של בנות שהוא אמר לי לגביהן - מה את חושבת, מי עשן אותן כוכבות? נראה לך שבזכות עצמן מישהו פה יכול להתקדם?. זה הכל דרכי, כולן עברו דרך החדר הזה". 

פתחה תיבת פנדורה. קוטלר. צילום מסך
פתחה תיבת פנדורה. קוטלר. צילום מסך

"לא הרגשתי את מה שהוא עושה לי, התנתקתי", אמרה ונשאלה האם עברה אונס. "יש לזה שם אחר? כשגבר ואישה מקיימים יחסי מין שלא מרצון - איך זה נקרא? יש לזה שם אחר?", אמרה. 

אלכס גלעדי מסר בתגובה לדברים: "מדובר בפרסום שקרי משולל כל יסוד. אני מכחיש את הדברים מכל וכל. מעולם לא כפיתי את עצמי על אישה כלשהי והדברים המתוארים לא אירעו מעולם. פרסום הדברים מהווה דיבה ולשון הרע ולכן פניתי הערב לעורכי דיני בישראל בבקשה לנקוט את כל הצעדים הנדרשים מול גל הפרסומים המכפיש הזה". 

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר בתגובה: "בקשת מתקיימת ותמשיך להתקיים תרבות ארגונית של כבוד והערכה לכלל העובדים, נשים וגברים כאחד. לי ולכל מי שעובד בקשת הימים הללו קשים. אני חושב שהקושי העיקרי שלי הוא בפער בין ההתנהלות שלנו והאמונות שלנו לבין הטענות שמושמעות כלפי עובדים ומנהלים בארגון וגם כלפי הארגון עצמו". 

השבוע חשפה קוטלר, במסגרת הקמפיין האחרון לחשיפת מקרי הטרדות מיניות ואונס, כי לטענתה גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני 25 שנים. "אצלי זו לא הייתה הטרדה מינית אלא הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 1994. על הפרק עמדה הצעה להגיש את תוכנית הבוקר. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת ומקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אח"כ והוא מזמין אותי לארוחת ערב", סיפרה.

עוד סיפרה: "כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא אומר לי 'לא לא, ארוחת ערב. וגם תפני את הערב' ואז אני אומרת לו 'מר גלעדי, זה מאוד מחמיא לי אבל אתה יודע שאני נשואה". 

"ואז הוא מסביר לי ואומר לי 'מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה בהוליווד?' ואז עניתי לו שאני יודעת ושאני כנראה לא אתקדם כי אני לא מתכוונת לאכול ארוחת ערב. השאר הוא היסטוריה, אני מצטערת שלא היה לי את האומץ לצאת עם זה לפני שנים ואז אולי הייתי חוסכת לכמה נשים שהגיעו לעבוד ורצו להתקדם ב'קשת'", הוסיפה.

אחרי אושרת קוטלר, חשפה גם העיתונאית נרי ליבנה כי גלעדי הטריד אותה מינית. ליבנה כתבה בטור שפרסמה באתר "הארץ" כי איש התקשורת הוותיק חשף בפניה את איבר מינו בביתו.