עו"ד יורם שפטל גילה היום (רביעי) בתכניתו ב-103FM כי יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, משוחח עמו בטלפון מדי פעם. במהלך שיחה עם מאזין שעלה לשידור ותקף את התנהלות השמאל ומשפחת רבין עצר שפטל את דבריו על השתתפותו בהפגנות שקדמו לרצח ואמר כי: "אין ראויות ולגיטימיות מההפגנות האלה, אנו חברה דמוקרטית וחופשית שרוצה למחות על זה שרבין התחייב שלא ינהל מו"מ עם אש"ף. שמרמת הגולן אי אפשר לרדת אלא סנטימטרים ספורים וקרא למתיישבים ברמת הגולן פרופלורים. לא רק שמותר להפגין נגד בנאדם כזה אלא חובה וההפגנות הצילו את כבוד ישראל".





מיד לאחר מכן הגיעה החשיפה כי הוא מנהל שיחות עם יגאל עמיר. "אני משוחח מדי פעם עם יגאל עמיר. הוא מתקשר אלי למשרד, ואני רוצה לומר בצורה הכי ברורה - יגאל עמיר לא ירה ברבין עקב איזושהי הסתה או הפגנה או אמירה. הוא החליט בינו לבין עצמו לרצוח את רבין עוד לפני שהתחילו כל ההפגנות אלא לאחר פשע אוסלו המתועב שקברנו בגינו למעלה מ-1700 אזרחים וחיילים".



בסיום הדברים אמר שפטל כי "בראש ההסתה נגד רבין עמד רבין עצמו. באמצעות ראש השב"כ הכי כושל שהיה כאן אי פעם, שהוא הלביש את "שמפניה" במדים של אס.אס בכאילו שהוא רבין, וזה שיא ההסתה את זה לא יכול לעשות ראש השב"כ אלא באישור אישי של רבין עצמו".