סערה ארעה היום (שבת) באירוע "שבתרבות" במודיעין שבה התארח יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן. קבוצת פעילים בקהל הניפה שלטים וקטנה את הדיון עד כדי כך שאבטחה נקראה למקום כדי להשליט את הסדר. המפגינים קראו לעבר ביטן "מושחתים הביתה" ו"הון שלטון עולם תחתון" והניפו שלטים עליהם נכתב "ביטן בריון, סנג'ר, מושחת".
 
במהלך האירוע, אותו הנחתה דפנה ליאל, אמר ביטן שחוק ההמלצות יעבור ביום שני הקרוב ולא ייתכן שחברי "כולנו" יעשו ככל העולה על רוחם. על השאלה האם העיתוי הדחוף לחוק ההמלצות קשור גם לחקירתו- תקף את עיתוי הפרסום על חקירתו: "חוק ההמלצות יעבור ביום שני הקרוב. מי שתוקף את עיתוי הגשת החוק צריך לשאול את עצמו גם לגבי עיתוי פרסום החקירה של מי שמקדם אותו". יו"ר הקואליציה אמר כי במעדה וחוק ההמלצות יעבור הוא לא יחול עליו בהקשר החקירה המסתמנת נגדו . "אני מודיע בצורה נחרצת. אם החקירה תקודם אני מוותר על זכותי בחוק לגבי ההמלצות והפרסום", אמר ביטן.
  
ח"כ מירב בן ארי (כולנו) התארחה גם היא באירוע ואמרה בנוגע לחוק ההמלצות: "החוק לא בא לי טוב, מהיום הראשון שלו ועד עכשיו ואני לא הצבעתי ואני לא מתכוונת להצביע לחוק הזה. העיתוי וההתנהלות משהו פה מסריח, אין מה ללכת סחור סחור. וטענה שעוד לא החליטה אם להצביע בעד או להתנגד".

 


שלט שהניפו המפגינים נגד ביטן. צילום: דני גיל
שלט שהניפו המפגינים נגד ביטן. צילום: דני גיל