השוטרת לנא חליל, שתועדה בסרטון כאשר היא תוקפת חרדי בהפגנה שנערכה בירושלים, הורשעה הבוקר (ראשון) במסגרת הסדר טיעון באשמת תקיפה. מנגד במחלקה לחקירות שוטרים החליטו לסגור את התיק הנוסף שנפתח נגדה, בגין עבירה דומה, לכאורה, בהיעדר ראיות לעבירה פלילית. כזכור חליל תועדה בסרטון מלפני מספר שבועות, כשהיא בועטת לעברו של מפגין חרדי.



הסרטון הגיע למח"ש שפתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. אז גם עלה כי נגד חליל מתנהל הליך פלילי בבית המשפט בגין אירוע דומה מחודש ינואר האחרון. במח"ש השלימו את החקירה בגין האירוע האחרון, ובסיום ההליך נמצא כי לא ניתן להוכיח התנהגות פלילית מצידה של השוטרת. במח"ש בחנו את הסרטון אולם לא הצליחו להגיע לסרטון מוקדם יותר שפירט את נסיבות האירוע במדויק, שכן לטענתה של השוטרת תנועת הבעיטה שתועדה בסרטון הינה חלק מתמונה רחבה יותר, שבמהלכה הותקפה על ידי קבוצת חרדים.



לטענתה, תגובתה הייתה ספונטנית מתוך הגנה עצמית בעת שחשה סכנה לחייה. במח"ש לא הצליחו לשלול טענה זאת והגיעו למסקנה, כי כיוון שלא ניתן להוכיח כוונה פלילית אין צורך להגיש כתב אישום נגד השוטרת וכאמור תיק החקירה נסגר וההחלטה הועברה בימים האחרונים למשטרה. יש להדגיש כי מח"ש לא צרפו כל המלצה לגבי השוטרת, כך שהמשטרה לא חייבת לפתוח בהליך משמעתי.



למרות ההחלטה בתיק האמור מסתבר כי הבוקר הודתה חליל בבית המשפט השלום בירושלים במסגרת הסדר טיעון בעבירה של תקיפה, זאת בהתייחס לאירוע מינואר אז תועדה כשהיא משתמשת בכוח נגד אברכים בהפגנה שהתקיימה בירושלים.