אחרי שהניף שלט שעליו נכתב "אלדד יניב לא מייצג אותי" - והותקף במהלך ההפגנה נגד השחיתות ברחוב רוטשילד, התראיין הבוקר (ראשון) כפיר מונסונגו, מראשוני מפגיני פתח תקווה, לגלי צה"ל וסיפר על מאורעות אמש. "אני מקבוצה שהתחילה עם מני נפתלי בפתח תקווה, ואלדד יניב הצטרף אחרי שבעה חודשים", סיפר מונסונגו.



אחרי זה הבהיר המפגין כי אין לו שום דבר אישי נגד יניב, אך הוא לא סומך עליו וזאת בשל עברו. "כשהוא התחיל להגיע, עשיתי עליו חיפוש מהיר בגוגל - אין לי שום דבר אישי כלפיו - גיליתי ראיון שלו שבו הוא מודה שהיה המקשר בין הון לשלטון וסוג של מושחת, והוא התחיל להיתפס כמי שהוא אחד ממובילי המחאה".  מונסונגו הוסיף כי בקבוצת המקימים יש חילוקי דעות על השפעתו של יניב על ההפגנות. "ראיתי שזה מתחלק, חצי מהאנשים חושבים שאלדד יניב חשוב ובלעדיו זה לא היה תופס, וחצי השני לא מסכים עם זה". 



"אלדד יניב מתרכז בעיקר בשחיתויות של נתניהו, לא יצאנו כדי להוריד את הראש של ביבי, אלא נגד תפקודם של שומרי הסף. לצערי או לא, ביבי מרגיז אנשים ומוציא אותם מהבית, והוא מצד שני ניזון מזה. אני חושב שזה מיותר ללכת על ביבי, אנחנו נגד השיטה. כשאלדד יניב עולה על הבמה הוא מדבר על פרשיות נתניהו ויש פרשיות חמורות הרבה יותר משמפניות וסיגרים בישראל", הוא הוסיף.



לאחר מכן, סיפר מונסונגו כי "בגלל השלט עברנו דחיפות איומים, לא באנו לעשות פרובוקציה, רק רצינו להדגיש את הטון שלנו - שהוא לא מייצג אותנו. אפשר לראות אנשים חוטפים ושוברים את השלט שלנו. על הבמה קראו לנו להסיר את השלט, יניב עצמו התייחס 'לשלטים טיפשיים'".