מאות שוטרים פשטו הלילה (שני) על בתיהם של 27 חושדים בסחר בסמים ואמצעי לחימה ובפריצות לבתים באזור המרכז, לאחר שהופללו על ידי סוכן סמוי. על פי החשד, החשודים, בגילאי 18 עד 50, פרצו בארבעת החודשים האחרונים לבתים בתל אביב ובגבעתיים ומכרו סמים בעשרות עסקאות לסוכן הסמוי. 



המבצע החל לפני כארבעה חודשים, אז החלה הפעלתו של הסוכן הסמוי, בקרב סוחרי סמים וכנופיות פורצים מאזור תל אביב. בחודשים האחרונים, רכש הסוכן מהחשודים סמים מסוג קוקאין, אקסטזי ו-MDMA בעשרות הזדמנויות שונות וכן רכש מהם גם אמצעי לחימה שכללו רימונים, M-16 ותחמושת. מפעילי הסוכן דאגו לאיסוף ראיות לצורך הפללת כל אותם סוחרי הסמים, מוכרי האמל"ח והמתפרצים לדירות ברחבי ת"א והסביבה. 

החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. הבוקר נפגש סגל הפיקוד הבכיר של המחוז עם השוטרים והודה להם על פעילותם.
ממשטרת ישראל נמסר כי "יחידות החקירה ימשיכו לפעול נגד מכירת אמצעי לחימה, מכירות וסחר בסמים והתפרצויות לבתים והמשטרה תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים, כל זאת לשם שמירה על ביטחון הציבור, שלומו ושלמות גופו". עוד נמסר כי "מי שידו בעולם הסמים ובוודאי אלו העוסקים בהפצתם, צריך לדעת כי נגיע אליו. גם אם הדבר ייקח זמן, לא נרפה מניקוי הרחובות מסמים ומחשודים, אשר כל מטרתם היא עשיית רווח קל על חשבון גבם ובריאותם של הצרכנים".