לאחר ששמו של וולטר סוריאנו, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עלה לכותרות בחשד שניהל מעקב אחרי חוקריו של רה"מ, טען הבוקר (שני) עורך דינו, בתכניתה של אילה חסוןב-103FM, כי הוא "לא מבין מה רוצים ממנו". בנוסף הוא חשף כי "שלחנו מכתב התראה לאחד העיתונאים שפרסמו זאת לקראת תביעה".



"מדובר באדם פרטי והוא איננו יודע איך שמו התערבב בתוך הסוגיה הזו", קבע פרקליטו של סוריאנו, שהסביר כי מרשו "מעולם לא עקב אחרי חוקרי המשטרה".



לדבריו, "וולטר סוריאנו הוא איש עסקים ישר שגר רוב שנותיו בבריטניה. הוא אדם מכובד שתורם רבות לקהילה היהודית כאדם נדיב מאוד. הוא אינו נוהג להיות ברדאר התקשורתי, הוא סולד מכך ולא מרבה לדבר על עצמו. לאחרונה הוא נקלע לסערה הזו והוא אינו מבין מה רוצים ממנו. הוא מעולם לא עסק בנושא".



 


הוא הוסיף כי "המפכ"ל רוני אלשיך לא הזכיר את שמו. אנשים פרשו את דבריו, אבל זו לא הייתה כוונתו של המפכ"ל. אני בטוח שאלשיך לא דיבר על סוריאנו".

כשנשאל האם למרשו יש רקע פלילי, השיב: "ממש לא. מעולם לא היה לו בדל של זיקה למשהו פלילי, הוא רחוק מזה. יש לאיש מספר רב של עסקים, ביניהם חברת אבטחה, נדל"ן ועוד. הוא נוהג להיטיב עם הכלל. כששאלתי אותו על הנושא הוא נתן לי תשובה שלילית וחריפה תוך שביקש להגיש תביעת דיבה כנגד כל מי שפגע בשמו הטוב".

"הוא הזדעזע כשהוא שמע את ההאשמות כנגדו", המשיך עורך דינו. "שלחנו מכתב התראה לאחד העיתונאים לקראת תביעה ואנחנו נפעל בהתאם להתפתחויות. אין לי מושג על איזה מידע העיתונאי הסתמך כשפרסם את הדברים, מעולם לא העליתי בדעתי שמישהו יקשור את שמו של מרשי לחקירות נתניהו. אם אדם מסוים יכפיש את שמו הטוב, גם אם זה יהיה המפכ"ל או כל איש בכיר אחר מרשי יפעל בהתאם לחוק ויתבע אותו".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן