תושב קרית מוצקין בן 48 נעצר בחשד שדרס אתמול למוות את תושב ג'סר א-זרקא בכביש 2 וברח מהמקום לאחר מכן. החשוד נעצר לחקירה והבוקר יובא לדיון בבימ"ש השלום חדרה, בבקשה להאריך את מעצרו. חובשי מד"א שהגיעו למקום האירוע אתמול, דיווחו כי הולך הרגל שנהרג, סבל מפגיעה רב מערכתית וכי מותו נקבע בזירה. חובש בכיר במד"א מאיר סוויסה סיפר: "המקום חשוך מאוד. על הכביש שכב גבר מחוסר הכרה עם חבלת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



בתוך כך, בן 50 נהרג הלילה לאחר שהתנגש עם רכבו בפרה בכביש 65 מצומת צלמון סמוך ליישוב מסד שבגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. עובדי ההצלה שהגיעו לזירת התאונה דיווחו על מראות קשים.



אתמול, רוכב אופניים בן 50 נהרג במהלך רכיבה בכביש 3, סמוך למחלף לטרון. כוחות הצלה שהגיעו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה הגיעו אף הם לאזור ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.



לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת שנת 2018 נהרגו 54 בני אדם בכבישים, לעומת לעומת 62 בני אדם בתקופה המקבילה אשתקד.