יהודה בן ישי, סבם של ילדי משפחת פוגל שהגישו תביעה לבית המשפט נגד הרשות הפלסטינית בגלל רצח הוריהם ושלושת אחיהם, התראיין היום (שלישי) בכאן ב'. "התביעה עלתה כמענה למצב המאוד אבסורדי בו אנו חיים זה שבע שנים שהמחבלים הרוצחים של בני משפחת פוגל ממשיכים לשבת בבתי כלא בארץ ונהנים מכל השירותים", אמר, "משפחותיהם ממשיכות לקבל תמיכה וכספים אנחנו רואים שלצערנו עוד מקרים חוזרים ונשנים של אנשים שנרצחים והמחבלים ממשיכים ליהנות. המסקנה המתבקשת הייתה שכדי לתקן מעט מאוד מהעוול הנורא הזה לא היה מנוס מלהגיש תביעה כדי שלפחות בצד הזה משהו יסתדר".



"בחודשים האחרונים התברר איכשהו מתחיל לתפסו תאוצה והיו כבר מקרים בהם זה התאפשר וכמובן המקרה הזה שלצערנו הרב שהרעיד את אמות הסיפים של מדינת ישראל", המשיך ואמר בן ישי, "האפשרות שהדבר יכול לבוא איכשהו לידי מימוש. היינו חייבים לעשות משהו. הילדים גדלים אצלנו יחד עם סבא וסבתא פוגל אנחנו רואים נשמות מאוד מיוחדות נפשות שהתגברו על משהו שהיה נראה כבלתי אפשרי. הם לומדים במוסדות חינוך למיניהם אנחנו רואים דרכם את התכונות את המידות שעוד הספיקו לספוג בבית המקורי שלצערנו הרב נחרב".



"אני חושב שהגדולים עוד זוכרים מה היה הקטן אולי קצת פחות", הוסיף, "אבל אצלנו הדבר מאוד חי הנושא של הזיכרון לדבר על אבא ואמא, האחים והאחיות זה דבר מאוד נוכח הם גדלים עם זה. אנחנו משתפים אותם בכל מה שאנחנו זוכרים מהם. אני חושב שהם מצליחים לגדול כמו ילדים רגילים. שבוע שעבר הייתה אזכרה והשבוע כמובן היה יותר קשה. אני רואה תכונות של שמחה וזה מעודד אותנו ונותן לנו את הכוח להמשיך. תמר עשתה שירות לאומי ומכינה את עצמה ללימודים. היא עם אישיות מדהימה ואנחנו מצפים שבעזרת השם גם תבנה בית ובזה תהיה לנו נחמה".