התוכנית "אופירה וברקו", של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עוררה כבר סערות רבות והפכה, ולא סתם, לתוכנית הטלוויזיה המדוברת ביותר בישראל. הערב (שישי) תקף ברקוביץ' בחריפות את עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה מקורבו ואיש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל רעייתו שרה, התהפך והחליט לאחר כמה ימי מעצר למסור עליהם מידע, בעיקר בפרשת בזק-וואלה.



ברקוביץ', שהביע כבר בתוכנית לא פעם עמדות נגד עדי מדינה באופן כללי ובעד ראש הממשלה נתניהו על רקע חקירותיו, טען כי חפץ היה מתקשר אליו פעמים רבות כדי שיגן על נתניהו בתקשורת. "לפני חודשיים אמרתי שהמדינה תהיה בטלטלה בעקבות חקירות נתניהו, ופחדתי מהקטע הזה שידברו איתנו רק על חקירות כל היום", אמר ברקוביץ', "ואז בא ניר חפץ עד המדינה, שבשבילי זה דבר מגעיל להלשין על החבר שלך אבל אני לא שופט אף אחד ויכול להיות שאיימו עליו בכלא, והוא היה מתקשר אלי כל יום שישי ומבלבל לי את המח ואומר 'תגן על ביבי ותגן על ביבי' והיום הוא הולך ויוצא נגד ראש הממשלה. זה בשבילי גועל נפש אחד גדול ואני נגעל מהדברים האלה".


נתניהו מגיב ל"תעשיית עדי המדינה"

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
אופירה וברקוביץ'. צילום מסך



נתניהו עצמו התייחס בעמוד הפייסבוק שלו שלשום לשרשרת עדי המדינה שגויסה נגדו בפרשות בהם מעורב וכתב: "כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום". 



נתניהו, שחזר היום מביקור מדיני משמעותי בוושינגטון במהלכו נפגש בין היתר עם הנשיא טראמפ, הוסיף: "אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל".