ולנטינה קרדונה, בתה של אליזבת שנרצחה אתמול (רביעי) על פי החשד על ידי בן זוגה בדרום בתל אביב סיפרה בראיון ל"כאן ב" על החשש שהיה לה מאפשרות שדבר כזה יקרה. "הוא כל הזמן אמר לה 'אני ארצח אותך', היה משוגע. היא עזבה אותו והוא היה אובססיבי. עקב אחריה, הרביץ לה. היא פחדה ממנו", סיפרה.

עוד אמרה ולנטינה כי "כמה ימים לפני הרצח התקשר אליה ואמר לה שהיא תשלם על הכל. הוא חיכה שאלך כי ידע שאם אהיה שם אני לא אאפשר לזה לקרות". ולנטינה סיפרה כי התגייסה רק יום לפני שאמה נרצחה. היא רצתה לראות אותי על מדים. לא רציתי להתגייס ואמרתי לכולם 'לא רוצה לחזור לבית ריק. לא רוצה לחזור ולדעת שאין לי אמא'".

כאמור, אתמול נרצחה אליזבת, ששמה הותר לפרסום רק היום, לאחר שנדקרה למוות בדרך שלמה בדרום תל אביב, ככל הנראה על ידי בן זוגה. החשוד הוא גבר ממוצא ארגנטינאי הנושא תעודת זהות כחולה.

אליאור יוסף, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, שהגיע ראשון למקום סיפר: "אישה כבת 40 שכבה על הרצפה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת ממספר פצעי דקירות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה תוך כדי עצירת הדימומים אבל הפציעה שלה הייתה קשה ולבסוף לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".