השר לביטחון פנים גלעד ארדן התראיין הערב (חמישי) לחדשות 20 והתייחס לזיכוי של אלון חסן בהקשר של התיקים המתנהלים נגד ראש הממשלה והדרישה שיתפטר. "השיטה במדינה דמוקרטית היא שהמשטרה חוקרת בעניין של נבחרי ציבור וזה לא סמכותה להגיש כתב אישום", אמר, "הפרקליטות שוקלת האם להגיש ויש בית משפט ששומע את שני הצדדים. טוב שבית המשפט לא אוטומטי ויש זיכויים. דווקא ביום הזה שיש זיכוי בפרשה שקיבלה כותרות הנה חיזוק לעמדה שצריך לדבוק בה - ראש הממשלה לא צריך להתפטר גם אם יוגש כתב אישום, כיוון שאם יצא זכאי בבית המשפט הפגיעה במצביעי הליכוד תהיה פגיעה חמורה מאוד מאוד"



ארדן גם התייחס לעניין ההדלפות מהחקירות בעקבות התלונה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנו יאיר. "אני מנסה לעצור את ההדלפות אבל היכולת לחקור הדלפות מסורה לשב"כ או למח"ש. פניתי מספר פעמים ליועמ"ש שהוא בעל הסמכות להורות על פתיחת חקירה וביקשתי ממנו שבגלל שההדלפות פוגעות באמון הציבור, שיפתח בחקירה".


ארדן התייחס גם לאירועים הצפויים על גדר רצועת עזה ואמר כי "אנחנו מתכוננים לכל תרחיש אפשרי. מבינים שהחמאס מנסה להשיג תשומת לב בגלל שהוא במצוקה ובאמצעות אותה צעדת המונים לפגוע בישראל. להביא אנשים, לפעמים בכוח, עם בני משפחותיהם. אנחנו מבינים שבחסות ההפנינג יכולות להיות הפרות סדר והנחות מטענים ולכן נערכים לכל תרחיש. נעשה הכל למנוע הפרת ריבונות. החמאס יישא באחריות לכל דבר שיתרחש"