חמישה חודשים אחרי שהגישה עובדת בכירה בשירות הביטחון הכללי תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שבפרקליטות, נגד שלושה בכירים בשירות בגין עבירות מין שביצעו בה לטענתה, כל אחד בנפרד באירועים שונים בין השנים 2013- 2016, החליטו במח"ש כי לא התגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות פליליות מצד המעורבים .
 
נזכיר כי כבר בחודש נובמבר חשף מעריב כי התלונה הוגשה, לאחר שהמתלוננת ועובד נוסף בשב"כ הואשמו בעבירות גניבה בידי עובד ציבור וזיוף ועניינם מתנהל בימים אלו בבית המשפט.
נבהיר כי חרף העובדה שנמצא לכאורה טעם לפגם בעיתוי להגשת התלונה מצידה של העובדת, ועלה חשש כי שיקולים זרים עומדים ביסודה, הרי שלאחר בירור עם המתלוננת וגביית גרסתה, הוחלט במח"ש על פתיחה בחקירה פלילית נגד אחד הנילונים, בחשד לעבירת אינוס ומעשים מגונים באחד ממתקני השירות.
 

עתה, עם תום החקירה ולאחר בחינת חומר הראיות, הגיעה המח"ש למסקנה כי לא התגבשה תשתית ראייתית המספקת להעמדת החשוד לדין פלילי.
יחד  עם זאת, הוחלט כי חומר החקירה יועבר לנציבות שירות המדינה כדי שתבחן באם עבר החשוד עבירת משמעת. גם באשר לנילונים הנוספים, הוחלט להעביר את התלונה בעניינם לבחינה משמעתית בנציבות שירות המדינה ולא מן הנמנע כי התיק הזה עוד יחזור לטיפול מח"ש. 
 
עוד נציין, כי ההחלטה התקבלה לאחר שהובאה בפני המתלוננת ולאחר שהוסבר לה כי בהתאם להוראות הדין עומדת בפנייה האפשרות להגיש ערר על ההחלטה.