מפלגת העבודה קיימה ועידה מפלגתית, בה הצהיר יו"ר המפלגה אבי גבאי, כי הוא מחויב לפתרון שתי המדינות. בעקבות זאת, שוחחה חברת הכנסת מרב מיכאלי עם ינון מגל ויואב לימור ב-103FM והעניקה תמיכה מלאה ביו"ר המפלגה. "המצע של מפלגת העבודה מאוד ברור ונמצא איתנו כבר שנים רבות. למרות מרב שטיפות המוח שמנסים לעשות לנו, רוב הציבור תומך ברעיון השמאלני של עקרון שתי המדינות לשני העמים". 



בתגובה לדבריה של מיכאלי תקף ינון מגל וטען "למה המפלגה שלכם לא מציעה הסכם ונלחמת עליו?". לכך ענתה לו חברת הכנסת כי "אנשי האופוזיציה לא צריכים לנהל משא ומתן עם הצד השני למען מדינת ישראל, אנחנו לא יכולים לחתור תחת הקואליציה ולפעול בניגוד אליה, זה לא ראוי וזה לא צריך לקרות".

 



מיכאלי הוסיפה עוד בתמיכתה בגבאי ואמרה כי הוא תמיד הבהיר שהמפלגה שואפת להסכם עם הצד השני. בנוסף, הזכירה מיכאלי את רצח יצחק רבין כדוגמה לניסיונה העקבי של המפלגה להגיע לפתרון מדיני, "ראש ממשלה מטעם מפלגת העבודה אף נרצח כשניסה להגיע להסכם בשל דעותיו הפוליטיות. דבריו של גבאי היו חלק מהניסיון להתבטא באופן שיגרום לאנשים להבין שאנחנו לא כמו שהימין מנסה לצייר אותנו". 

"פטריוט הוא מי שתומך במדינה שלה בכל עת ובממשלה רק כשמגיע לה. ראש הממשלה עושה למדינת ישראל נזק ויחד עם הבית היהודי הצליחו לצייר אותנו כלא נאמנים. אילו הייתם נוכחים בוועידה שהתקיימה אתמול הייתם רואים את התמיכה שקיבל אבי גבאי. זה האינטרס של כולנו שהוא יצליח", סיימה חברת הכנסת את דבריה. 

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן