המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד דובי אייזיק, שוטר בלשכת התנועה בבאר שבע, בגין עבירות של סחיטה באיומים, מעשה מגונה בלא הסכמה, הטרדה מינית, הוצאת מידע מהמרשם הפלילי, זיוף בידי עובד הציבור והפרת אמונים.



על פי כתב האישום, ביולי 2017 , בעת שחקר את המתלוננת באזהרה בחשד לביצוע עבירת תנועה, נישק אותה והחדיר את לשונו לפיה בניגוד לרצונה. בטרם החקירה, ערך הנאשם למתלוננת תשאול בע"פ, ממנו עלה חשד כי המתלוננת ביצעה עבירה פלילית, ושוחח עמה על נושאים בעלי אופי מיני.



בהמשך, באוקטובר 2017, ניצל את נגישותו למאגר המשטרתי ובדק את פרטי ההתקשרות של המתלוננת ובני משפחתה. בהמשך לכך יצר הנאשם קשר עם המתלוננת במטרה לקיים עמה קשר מיני. הנאשם ביקש ממנה שתיפגש עמו, תוך שסחט אותה על רקע המידע המפליל אודותיה, שהגיע אליו במסגרת התשאול בע"פ.



בהמשך לכך ובתיאום עם הגוף החוקר, בנובמבר 2017 נשלחה המתלוננת למפגש עם הנאשם בחוף ניצנים. במהלך המפגש ליטף הנאשם את ידה ושיערה. כמו כן, נישק אותה הנאשם בידה ובלחיה בניגוד לרצונה, אמר לה שהוא מעוניין להיות איתה בקשר מיני ושוחח איתה על נושאים בעלי אופי מיני. במהלך הפגישה החתים אותה הנאשם על טופס שחרור בערובה שזייף מבעוד מועד ואמר לה שיסייע לה בטיפול בתיק התעבורה שנפתח נגדה.



בעקבות החקירה הוצא השוטר לחופשה כפויה.