סערה במשכן הכנסת. חברות כנסת נטשו הערב (שני) בזעם את אולם המליאה בעת נאומו של חה"כ יהודה גליק מ"הליכוד", לאחר שנודע להם כי גליק הזמין למשכן את ירון אטיאס, סרבן גט שבית הדין הרבני הטיל עליו לאחרונה חרם וקרא לנדותו.

משנודע הדבר שיגרה חברת הכנסת רחל עזריה מ"כולנו" מכתב בהול ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בו היא מבקשת להרחיק את אטיאס מהמשכן, וכתבה: "לפני כשבועיים הורה בית הדין הרבני בצעד חריג לנקוט שורה של סנקציות נגד סרבן הגט ירון אטיאס, ביניהן האיסור לארח אותו ולחלוק לו כבוד. כמו כן, בית הדין הוציא קריאה לציבור להחרים אותו ולהתרחק ממנו ככל האפשר. על כן, נדהמתי לגלות כי בשעות אלו מצוי סרבן הגט ירון אטיאס בין כתלי משכן הכנסת. אני רואה בכך זילות של החלטת בית הדין והצעדים שהחליט לנקוט במסגרת המאבק בתופעת סרבנות הגט".

בהמשך המכתב כתבה עזריה: "אבקש להוציאו מהמשכן בדחיפות ולברר מדוע אושרה כניסתו ובאילו צעדים בכוונתכם לנקוט על מנת להרחיקו מהכנסת. אזכיר כי אטיאס מסרב לתת גט לאשתו כבר שנתיים, והינו אדם מסוכן למשפחתו אשר הורחק ממנה בצו בית המשפט".

הערב עלה ח"כ גליק לנאום באולם המליאה בעת דיון על אחת מהצעות החוק שנדונו במשכן. חברות הכנסת שנכחו באולם קטעו את דבריו וביקשו ממנו הסברים מדוע הזמין את סרבן הגט לכנסת. "איך העזת להזמין סרבן גט לכנסת", זעמו  חברות הכנסת. ח"כ עזריה פנתה ישירות לח"כ גליק ואמרה: "במו ידיך פגעת באישה שהדמעות שלה שוברות את המזבח. ההחלטות של בית הדין חלות עליך ועל כל 120 חברי וחברות הכנסת".

ח"כ גליק סרב לענות לחברות הכנסת הזועמות ודרש להוציא אותן מהאולם. בתגובה נטשו  רחל עזריה, מיכל רוזין, נורית קורן, רויטל סויד, איילת נחמיאס ורבין, מירב בן ארי, מרב מיכאלי, מיכל בירן, לאה פדידה וטלי פלוסקוב את אולם המליאה תוך מחאה קולנית. מלשכתו של ח"כ גליק סרבו להתייחס לפרשה. 

בעקבות מכתבה של עזריה ונטישת חברות הכנסת את אולם המליאה פנה אדלשטיין ליועץ המשפטי של הכנסת וביקש לבחון כיצד ניתן לאסור כניסה של סרבני גט למשכן.