עיריית רמת גן הציבה את דגל גאווה מחוץ לכותלי בית הספר בליך, בתגובה לאיסור של משרד החינוך להציב את הדגל בתוך כותלי בית הספר. ראש העירייה, ישראל זינגר, הגיע לבית הספר ואמר כי "העיר רמת-גן היא עיר פלורליסטית הדוגלת בחופש ביטוי וחופש בחירה ואינה רואה לנכון למנוע הצבת דגל גאווה במוסד חינוך עירוני, בעיקר כשמדובר ביוזמה של התלמידים והדבר אינו מהווה הסתה או פגיעה בזולת".



זינגר הוסיף כי במידה ומשרד החינוך יעמוד בסירובו, העירייה תציב תורן עם דגל גאווה במרחב העירוני מחוץ לשטח בית הספר, על מנת לאפשר לתלמידים לבטא את בחירתם.



סגנית ראש העירייה, אביבית מאור-נמרודי אמרה: "כמי שמזוהה עם הקהילה הגאה ויש לה אח גיי וחברות לסביות, אני מתביישת בכך שבישראל של שנת 2018 אי אפשר להניף את דגל הגאווה. אני דוגלת במשפט 'חיה ותן לחיות' ומכבדת את המגזר הדתי ואמונותיו ואני מצפה שיכבדו את שאר החלקים בחברה".



גדי אורסיאנו-ויטנר, פעיל בקהילה הגאה, אומר כי "האירוע המביש הזה מחדד את העובדה שיש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. נכון שישנה התקדמות מסוימת למראית עין וזו הצרה - היא רק למראית עין. לנו כהומואים אסור להתחתן ברבנות, לא כל שכן בחתונה אזרחית, או רישום מוסדר במשרד הפנים כנישואין של גבר עם גבר. לנו כהומואים אסור לעשות תהליך פונדקאות בישראל כפי שהחוק מתיר לנשים ולזוגות הטרוסקסואלים".



אורסיאנו-ויטנר הוסיף: "לנו כהומואים אין האפשרות להירשם במערכות המסים בישראל ולקבל את ההטבות המגיעות לנו כבני זוג שווים בין שווים. לנו ההומואים לא ניתנת האפשרות לקבל משכנתא כזוג נשוי".