רס"ר לובה חנוכייב ורס"ל יובל אראל, שתי שוטרות מתחנת אשקלון, הוזנקו היום (שלישי) בשעות הבוקר לאחד הסופרים באשקלון וזאת בעקבות קריאה של הקב"ט על גניבה מתוך הסופר. בדיווח סיפר הקב"ט על קשישה שנראתה גונבת לכאורה ממוצרי הסופר והיא עושה דרכה לעזוב את המקום. השוטרות שהגיעו למקום תוך זמן קצר קיבלו פרטים ראשונים ועל פי תיאור שמסר להם הקב"ט הבינו כי החשודה בגניבה היא לא אחרת מקשישה בת 80, קשת יום שכל חטאה היה שאספה פירות וירקות רקובים, מעבר לשני בצלים ושני תפוחי אדמה עליהם שילמה מכל הכסף שהיה ברשותה.



השוטרות שניגשו אל הקשישה שמעו ממנה כי שילמה על המוצרים שהתכוונה לרכוש, אולם לדבריה כשהבחינה כי מתחת למדפים ישנו קרטון ובו פירות וירקות במצב ריקבון חלקי, אספה בתום לב לשקית שלושה אפרסקים, שני תפוחי עץ, שני גזרים וגמבה אחת וסברה כי על מוצרים אלה היא לא צריכה לשלם, שכן ממילא הם מיועדים לזריקה.



לובה חנוכייב. ללא קרדיט


יובל הראל. ללא קרדיט



השוטרות, שדבריה של הקשישה נגעו לליבן לא התמהמהו והחליטו לעשות מעשה. אחת השוטרות נשארה עם הקשישה ואילו שותפתה נכנסה אל הסופר והחליפה את הפירות והירקות הרקובים בטריים, בחרה מספר לחמניות טריות ושילמה בכספה שלה ושל שותפתה על כל המוצרים הללו בקופה. מיד לאחר מכן נתנו את שקיות המוצרים לקשישה שהתביישה לקבלן מידיהן של השוטרות ואף סירבה שהשוטרות יסיעו אותה לביתה, תוך שביקשה רק לשבת בספסל הנמצא בסמוך על מנת לנוח. טרם עזבו השוטרות את המקום, חיבקה אותן הקשישה בחמימות רבה ונישקה להן.



רס"ר חנוכייב סיפרה כי "האירוע צבט לנו עמוק בלב ולא ניתן להישאר אדישה במקרה שכזה. מדובר באישה מבוגרת שיכולה להיות אימא של כל אחת מאתנו. אנו מקוות שסייענו לה, ולו במעט שניתן".