חשד להצתת רכבו של אב הבית לשעבר במשרד ראש הממשלה והפעיל החברתי, מני נפתלי. הלילה (שני) התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על עשן שעולה מהרכב של נפתלי, שחנה ברחוב יאנוש קורצ'אק בעפולה, עיר מגוריו.



מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת האירוע. לוחמי האש שהגיעו גם הם למקום השתלטו על העשן ולרכב נגרם נזק.



בין השנים 2011–2012, בתקופת כהונתו השנייה של בנימין נתניהו. נפתלי התלונן על תנאי העבודה הקשים וההשפלות שעבר מצד רעיית ראש ממשלת ישראל, שרה נתניהו, וזכה בתביעה לפיצויים שהגיש נגד משרד ראש הממשלה.
 
החל מנובמבר 2016, נפתלי הוא אחד מיוזמיה וממנהיגיה של המחאה נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הקוראת לזרז את הטיפול בתיקי הפרשות בהם חשוד ראש הממשלה.

בסוף השבוע היה נפתלי מעורב בעימות בתוכנית "פגוש את העיתונות" עם שר התקשורת איוב קרא, לאחר שזה כינה אותו עבריין, והוא, בתגובה, אמר לשר הדרוזי "אתה ערבי".

"להפעיל את השב"כ"

שותפו של מני נפתלי, להפגנות נגד השחיתות, אלדד יניב, אמר בגלי צה"ל: "אין ספק מה קורה פה. אנחנו יודעים שרף האלימות נגד המפגינים נגד השחיתות עולה משבוע לשבוע. אנחנו מבינים מה קורה. כשרואים שר תקשורת מגיע לאולפן טלוויזיה ומתנפל על עד מרכזי נגד אשת ראש הממשלה, רואים מה קורה ומבינים את ההסתה הזו".
 
"זאת לא חוכמה אחרי שקורה מעשה אלימות להגיד איך לא ראינו, איך לא שמענו", הוסיף יניב. "צריך לחקור את זה בכל העוצמה, להפעיל את השב"כ. למה מחכים, שיקרה משהו אלים באמת? המשטרה צריכה להוציא את הידיים מהכיסים ולהגן על האנשים האלה לפני שהיה פה רצח. אנחנו לא מספיק צעירים כדי לשכוח מה היה פה ב-1995".