טובה אולרו, תושבת עפולה שהותקפה אמש על ידי חשוד שהכה אותה לאחר שצפרה לו, תיארה הערב (שבת) בריאיון לחברת ה"חדשות" את רגעי האימה שעברו אליה. "אני צורחת מבוהלת, מנסה לסגור את האוטו, אני לא יכולה להתקדם, הוא פותח את הדלת ותוקף אותי ונותן לי אגרופים בראש, בפנים ובאף", סיפרה אולרו. 
בתיעוד שיחת הטלפון לאחר התקרית האלימה, שהובאה ב'כאן חדשות', נשמעה אולרו אומרת לבעלה: "הוא פתח לי את הראש, הרביץ לי".
"צעקתי לו שיפסיק, שיש לי ילדים, 'תפסיק תפסיק', והוא פשוט צורח 'למי את חושבת שאת צופרת, את לא תצפרי לעולם יותר", תיארה בראיון. 


עוד הוסיפה: "אני מתחננת אליו ואני מבקשת סליחה על משהו שלא קרה, לא אמרתי לו כלום, לא הייתה לי שום אינטרקציה איתו, לא היה ויכוח או שיחה, אני לא מכירה אותו לפני. הוא נתן לי מכות בראש, באף, הוא ראה שאני מדממת. זה היה מזעזע. זה מטורף, לא הגיוני שיש בריונות כזאת. לא הגיוני שאדם לאדם יכול להתנהג ככה.  באיזה מדינה אנו נמצאים שאנשים מתנהגים ככה אחד לשני?"

 לאחר אירוע, הנהגת הופנתה לטיפול רפואי בבית החולים בעפולה, והמשטרה החלה במאמצים לאתר את החשוד, שנתפס לאחר מכן בנתב"ג כשניסה לברוח מהארץ. במהלך איסוף הממצאים התברר כי טרם תקיפת הנהגת תושבת העיר, החשוד בן ה-27 היה מעורב בתאונת דרכים במהלכה נגרם נזק לרכבו ולרכבה של אישה נוספת, תושבת נצרת עילית בת 32. במהלך דין ודברים תקף אותה החשוד בבעיטה ואיים עליה.