מבוי סתום: ביומיים האחרונים המשטרה קיימה מסדרי זיהוי ללפחות שניים מהחשודים, המעורבים לכאורה בחטיפתו של הילד כרים ג'ומהור בן השבע מקלנסוואה. הילד לא הצליח לזהות את מי שלכאורה היה מעורב בחטיפתו, לפי טענת המשטרה.  
תיעוד החטיפה בקלנסוואה
חשוב להדגיש כי במסדרי הזיהוי מציגה המשטרה תמונה של אחד החשודים ובצמוד אליה תמונות של שבעה אחרים שאינם קשורים לפרשה. כמו כן, צריך לזכור כי על פי הסרטון שתיעד את חטיפת האירוע, החוטפים היו רעולי פנים, כך שממילא הילד לא יכול היה לזהות אותם, מה שמעלה את החשד כי במהלך הנסיעה הצמידו את ראשו למושב או כיסו את פניו. 
עוד נודע ל"מעריב אונליין" כי הקבלן אחמד נקיב, מי שנחשב לחשוד המרכזי בפרשה שהסעירה את המדינה, ממשיך לשתוק בחקירה. בנוסף, נודע כי המשטרה הצליחה לפצח חשוד אחר, שבינתיים שוחרר למעצר בית. 

הוא הפליל לכאורה את מרבית המעורבים בפרשה, תוך שהוא חושף ושוטח בפרטי פרטים את תוכנית החטיפה, עד הרגע שבו הילד הועבר לשטחים. בין היתר, הוא ציין את סוגי הרכבים שהובאו מהרשות הפלסטינית ואת לוחויות הרישוי הישראליות שהוצמדו להם, וכן את תפקידו של כל אחד מהמעורבים בחטיפה. 
הדרמה שריתקה את המדינה כולה, שורה עדיין באפלה, כאשר חלק מהחשודים עצורים ברשות הפלסטינית ושישה מהם עדיין עצורים כאן בישראל, על ידי חוקרי ימ"ר, מרכז שמנהלים את החקירה. פרקליטיהם של החשודים טוענים כי עד כה, המשטרה טרם הטיחה בפניהם את החשדות, למעט שאלות כלליות, וכי טרם הוצגו בפניהם ראיות הקושרות אותם למעשים.
בנסיבות אלו, תושב מזרח ירושלים שוחרר שלשום למעצר בית, לאחר שפרקליטו עורך הדין מוחמד ענבוסי טען כי המשטרה שוללת את חפותו של מרשו, מבלי שבדקה את האליבי שמסר, ומבלי שהטיחה בו חשד כלשהי על מעורבותו. עורך הדין טען כי "המשטרה נמצאת בתסבוכת, ללא קצה חוט משמעותי".
עורך הדין חזי כהן, שמייצג שניים מהחשודים שהיו במסדרי זיהוי, טוען שהמשטרה לא הטיחה בהם שום חשד משמעותי ולא הציגה בפניהם מה מייחסים להם באמת על חלקם בפרשה. הוא הסביר כי "מרשיי כופרים ומכחישים את החשדות החמורים המיוחסים להם מתחילת הדרך. העובדה שמרשיי לא זוהו ע"י הקטין כמי שהיו בין חוטפיו מדברת ומעידה בעד עצמה על המצוקה הראייתית בה מצויה המשטרה שעורכת מסדרי זיהוי לאחר 14 ימי מעצר". הוא סיכם: "כולי תקוה שמרשיי ישוחררו וימשיכו בחייהם".

עו"ד חזי כהן. צילום: באדיבות המצולם