יום אחרי שנקבע מותו של ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, לאחר שנפגע בתאונת "פגע וברח" לפני ארבעה ימים כשהוא נוהג באופניים חשמליים, קרוביו ומכריו מספרים על נער מיוחד, בוגר לגילו, עם אהבה למקצועות הרפואה. אודי קטינא, נהג אמבולנס שהתנדב עם נשר בארגון מד"א התראיין הבוקר (שישי) לכאן ב', סיפר על היכרותו עם הנער במסגרת הארגון.



"הכרתי את ארי כששנינו מגיעים לארגון כמתנדבים. ארי השתייך לארגון נוער מד"א, המונה 14 אלף נערים ונערות ואני נהג וחובש. שנינו הגענו עם המון תשוקה לסייע למטופלים, הוא היה מכור לעניין", סיפר קטינא, "זאת הייתה שליחות בשבילו והוא ביצע אותה בצורה נפלאה". קטינא המשיך וסיפר כי לנשר היה קשב ואמפתיה למטופלים וכשדיבר איתם בנסיעות האמבולנס אף הצליח להשכיח מהם את זה שקרה להם משהו. "היה לו קסם, אמנם הוא היה ילד אבל הוא היה בוגר ואף יותר מזה", הוא סיפר.



"ההתנדבות גרמה לארי לחשוב על עתידו בתחום הרפואה, הוא רצה להיות פרמדיק בצבא, ואולי גם ללמוד רפואה", סיפר קטינא, "חשוב לדבר לא על אופניים חשמליים או בכלל, אלא על ארי כאישיות מיוחדת, עם חוש הומור מפותח. אם הגורל היה אחר, אולי הוא היה מגיע לאירוע כמטפל ולא כמטופל", לבסוף ביקש קטינא לדבר על תרומת איברים, וסיפר על כך שארי תמך מאוד בנושא והסביר, "אמנם ארי היה ילד, אך הוא היה בוגר במחשבותיו".