איבריו של ארי נשר בן ה-17, שנפטר אתמול בבית החולים איכילוב, נתרמו הבוקר (שישי) והושתלו בחמישה בני אדם. ליבו של ארי הושתל בגופו של גבר כבן 60 בבית החולים שיבא, ריאותיו בגבר בן 50 בבית החולים בילינסון, הכבד שלו בגופו של בן 36 בבית החולים איכילוב, כליה אחת בבן 17 בשניידר וכליה נוספת בבן 10 ברמב״ם. קרניות עיניו יושתלו בימים הקרובים.

מהמרכז לאומי להשתלות נמסר: "מתוך אמונה שאין דבר חשוב יותר מהצלת חיי אדם, משפחת נשר - באצילות נפש יוצאת דופן ובשעתה הקשה ביותר- החליטה לתרום את איבריו של ארי, בתקווה שיצילו חיים של אחרים". 
פרופ' מרדכי קרמר, מנהל מערך הריאות בבי"ח בילינסון, אמר על השתלת הריאות: "התרומה הזאת התאפשרה בזכות האצילות של משפחת נשר, שתרמה את איבריו של בנם, שנפטר בצורה טרגית. עכשיו עם הריאות החדשות, יוכל אילן, שעבר את ההשתלה, לחזור לחיים חדשים, לתפקד ולנשום בכוחות עצמו, בלי חמצן ובלי עזרה. אנחנו שוב מודים למשפחה, ומשתתפים בצערה". 

כאמור, נשר נפטר אתמול מפצעיו בתאונת הפגע וברח בתל אביב בערב חג הסוכות. נשר וצעיר נוסף בן גילו, שנפגע באורח קל, נפגעו מרכב חולף בעת שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב. הנהג ברכב הפוגע, הכדורגלן יצחק אספה, נמלט מהמקום לאחר התאונה ולאחר מכן נמצאה בדמו, לפי החשד, כמות אלכוהול העולה על המותר בחוק. נציג המשטרה ציין בבית המשפט כי לא זו בלבד שאספה נהג בהשפעת אלכוהול אלא שאף הפקיר את הפצועים ללא הגשת עזרה להם ולא הביע חרטה בשום שלב של החקירה על מעשיו. בעקבות מותו של נשר החמירה המשטרה את סעיף העבירה להריגה, נוסף להפקרה ואי־ מתן סיוע לפצוע. 
 
ארי למד בכיתה י"א במגמת הקולנוע והיה מוכר ואהוד על תלמידים מכל שכבות בית הספר. רבים מחבריו לספסל הלימודים הגיעו לבית הספר, שנפתח במיוחד בעקבות מותו, למרות חופשת החג, הדליקו נרות לזכרו וסיפרו בדמעות על נער יפה ומוכשר שאהב את החיים ונקטף באבו. ארי, בנו של הבמאי אבי נשר, הספיק להופיע בכמה סרטים וסדרות טלוויזיה, בהם "ילד טוב ירושלים" ו"פעם הייתי". חבריו סיפרו שהוא גם התנדב במד"א, רצה להיות חובש בצה"ל ותכנן ללמוד רפואה.

הנהג הפוגע יצחק אספה. צילום: אבשלום ששוני
מורתו לשעבר ורד דור אמרה: "הלב שבור עם מותו של ארי. נער נבון, סקרן, מלא חיים ויפה תואר. זו בשורה שלא ניתן להכילה וצער שאין כמותו על הנער הצעיר המרהיב הזה שאיננו. לבי עם משפחתו וחבריו".

אחת מחברות המשפחה כתבה: "ארי לא יהיה אורח יותר בביתנו בגלל אקדח טעון עם כדור בקנה. אופניים חשמליים - רולטה רוסית ופצצה מתקתקת". חבר משפחה נוסף כתב: "החיים משטים בנו. ארי נשר, החבר הקרוב ביותר של בני, מת היום. מתאבלים יחד עם המשפחה על מותו של ארי וכואבים את כאבו של בננו שאיבד חבר לחיים. לא יודע איך מתגברים על כאב כזה, על אבל נוראי כל כך, על אובדן של בן, עלם נעורים". הלווייתו של ארי תיערך ביום ראשון ב־12 במושב אודים.
מבית הספר נמסר: "אנחנו המומים, כואבים ולא מאמינים. זו שעה קשה לקהילת 'תלמה ילין', ואין לנו מילים להביע את הצער. לא נותר לנו אלא לחבק את משפחת נשר ברגע הנורא הזה". בעקבות התאונה הודיעו כמה מחבריו שיפסיקו לרכוב על אופניים חשמליים. "נהיה מפחיד לרכוב על אופניים", הסביר אחד מהם. "הנהגים חותכים אותנו ולא סופרים אותנו. ההורים שלי לקחו לי את האופניים והחזירו אותם לחנות. אני יודע שעוד כמה הורים החרימו את האופניים של החברים שלי".
חן רונסקי, אביו של אחד החברים, כתב בפייסבוק: "בימים האחרונים יצא לי לראות את אותם נערים ונערות מתכנסים ובוכים בבתים ובפתח בית החולים בהמתנה לנס שלא הגיע" ויצא בקריאה להורים: "אם אתם רוצים את הילדים שלכם חיים ובריאים - קחו מהם את כלי הנשק הרצחני שנקרא אופניים חשמליים". על פי נתוני הרשות לבטיחות בדרכים, בשנת 2017 נהרגו 18 רוכבי אופניים חשמליים.