שמונה שנים לאחר שנישאו עלו חיי בני הזוג על שרטון כשהאישה החליטה לחזור בתשובה ובעלה נותר חילוני לחלוטין. יחד עם זה, הוא לא מנע מאשתו לשמור מצוות ובמהלך השנים האחרונות לכפות על בני הבית את מנהגי השבת והקדושה.



למרות המשבר, בני הזוג חיו חיים מאושרים והביאו שני ילדים לעולם. באמצעות עורכת הדין שרין סולן מספר הבעל כי הדרמה החלה לפני כחמישה חודשים כשהוא ורעייתו ישבו לצפות יחד באלבומי החתונה. אז גילתה האישה כי צד אחד של החופה היה סגור בסדין כדי להסתיר את הכניסה למטבח. 

האישה הלכה עם הצילומים ל"שאלת רב" וזה אמר לה שחופה חייבת להיות פתוחה מארבע הכיוונים. "החופה, כשמה כן היא, היא חופה העומדת על עמודים ולעיתים אף מקושטת. החופה פתוחה מכל צידיה ואין לסגור אותה באחת מפאותיה ובכך היא מסמלת כי הזוג מקבל על עצמו להקים בית פתוח לרווחה לאורחים, כפי שנהגו אברהם ושרה", נאמר באחד ההסברים הידועים.


"בעצת הרב" האישה ביקשה מבעלה לחזור לקיים את טקס החופה כהלכתו. הוא הטיח בפניה "השתגעת לגמרי!!! לזה אני לא מוכן". היא ניסתה לשכנעו שהדבר יעשה בטקס פרטי ומצומצם אך הוא סירב. חודשיים לאחר סירובו, פנתה לבית הדין הרבני שיחייב את בעלה בצו לעמוד מחדש תחת החופה.

עו"ד סולן טוענת להגנת הבעל כי הוא אינו מוכן לסבול עוד שיגעונות של אשתו. גם כך חייו הפכו לגיהינום. מחיים שבהם אכלו פירות ים, נסעו בשבת, צחקו ושרו "היום אנחנו חיים תחת משמעת קפדנית. הייתי מוכן להבליג עד עכשיו אבל זהו", טען הבעל בבקשה לדחות את הצו.

עו"ד סולן טוענת בנוסף כי בקשת האישה מוזרה ועל פי ההלכה אם לא נישאו כדת וכדין יש בעיה עם שני ילדי בני הזוג ועל בית הדין לתת את דעת לכך. "היא מנסה להרוס לי ולילדים את החיים הכל באצטלה של "הרב אמר... הרב יודע...". בית הדין הרבני אמור לתת את פסיקתו בענין החופה ולקבוע בשאלה, האם העובדה כי היתה חסומה באחת מפאותיה, הופכת את טקס החופה והקידושין לפסול.