עיכובים של שעות נרשמו בטיסות רבות של אל על במהלך היממה האחרונה. נוסעים המתינו כ- 4-3 שעות מעבר לזמן המתוכנן עד שהטיסה יצאה, והיו אף לעיתים עיכובים ארוכים עוד יותר. 


באל על טוענים כי מקור העיכובים הינו בשל תקלות טכניות בלבד בשני מטוסים. התקלה הראשונה ארעה במטוס שהיה אמור להמריא ממיאמי בארה"ב לנמל התעופה בן גוריון, אך בשל תקלה הטיסה בוטלה, עד לטיפולה לאחר שעות ארוכות. טיסה נוספת שהמריאה מנתב"ג לליסבון, חזרה על עקבותיה לאחר כחצי שעה בשל תקלה טכנית נוספת, והנוסעים המתינו זמן ממושך למטוס חלופי. המטוס שחזר בשל התקלה קורקע. התקלות הטכניות בשני המטוסים גרמו לשרשרת של שיבושים ולעיכובים בלוח הטיסות העמוס של החברה. 
בין הנהלת אל על לוועד הטייסים קיים סכסוך עבודה מתמשך וניסיונות הגישור עד כה לא צלחו. באל על הדגישו כי אין שום קשר בין יחסי העבודה עם הטייסים לעיכובים שנבעו לטענת החברה מסיבות טכניות בלבד. 

מחברת אל על נמסר בתגובה: "בשל סיבות מבצעיות חלים עיכובים במספר טיסות אל על. החברה עושה כל שביכולתה להוציא את הטיסות בהקדם האפשרי. אנו מתנצלים מאד על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו. חברת אל על מבקשת להבהיר כי הפרסומים לפיהם העיכובים לטיסות מקורן ביחסי עבודה בחברה, משוללי כל יסוד ואין להן אחיזה במציאות. הנהלת אל על מביעה הערכה ומודה לצוותי האוויר ובראשן לטייסי אל על, ולצוותי הקרקע, על התגייסותם המלאה להוצאת הטיסות בדרכן לאלתר". 

דובר רשות שדות התעופה מסר כי "נדהמנו הערב לשמוע שהכישלונות החוזרים ונשנים במהלך השנים האחרונות של חברת התעופה אל על בדירוגה הנמוך בדיוק המבצעי והקשיים באיוש צוותי טיסות יוחסו לנמל התעופה בן גוריון.
 
לאורך השנה האחרונה פגעו שיבושי חברת אל על הן בדיוק המבצעי של החברה והן בדיוק המבצעי של נמל התעופה בן גוריון, נמל הבית ממנו יוצאות טיסות החברה. רשות שדות התעופה רואה בחומרה את הפגיעה בציבור הנוסעים של חברת אל על אשר משבשת את הפעילות המבצעית של השדה וגורמת להוצאות מיותרות לרש"ת. מיותר לציין כי כל מאות הטיסות של למעלה ממאה ועשרים חברות שפועלות בנתב"ג יוצאות בזמן".