רונן עוז, אבי המשפחה שנפגעה בהצתת המלונית לפני כחודשיים וחצי, נפטר היום (ראשון) מפצעיו בבית החולים שיבא. משמעות פטירתו היא שכתב האישום נגד המצית יתוקן וייחס לנאשם עבירת הריגה. באירוע נפגעו גם אשתו של רונן ושני ילדיהם. 



בעקבות הצתת המלונית "יפו 60" בירושלים, שהובילה לפציעות קשות לארבעה בני משפחת עוז מפתח תקווה, עצרה המשטרה שלושה חשודים, שניים מהם עובדי המלון לשעבר. החשוד המרכזי בהצתה שחזר את השתלשלות האירועים של אותו הלילה ואת האופן בו לפי החשד הצית את בניין הדירות. החשד הוא כי המניע למעשה היה פיטוריו של העובד מהמקום. המשפחה שהתה במקום במסגרת טיול בירושלים לרגל חגיגות יום הולדתו ה-45 של רונן. לאחר ההצתה התברר כי המקום פועל ללא אישור משירותי הכבאות.

אילנית, אם המשפחה, שחזרה לאחר האירוע את רגעי האימה במלון הדירות בראיון ששודר ב"החדשות". "חגגנו את יום הולדתו ה-45 של בעלי רונן. לא חיפשתי מלון מפואר עם בריכה כי ידעתי שנבלה את רוב הזמן בחוץ", הסבירה, "החדר שקיבלנו היה מוזנח ועלוב לעומת התמונות באינטרנט ולא היה בו חלון".  
"המסדרון בער ולא היה לאן לאן לברוח", הוסיפה, "רונן התחיל לחפש נתיב בריחה ואני הרטבתי את הסדינים וניסיתי באמצעותם לעזור לילדים שנחנקו מהעשן". לדבריה, בשלב הזה היה קשה מאוד לנשום, והילדים החלו להקיא. "מה שעבר לי בראש באותם רגעים, זה שמע ישראל, שיציל אותנו", אמרה אילנית, "באומץ לב מטורף, רונן ניסה לפלס לנו דרך מילוט. הוא גיבור אמיתי אין דברים כאלה, הוא שם את עצמו במקום אחרון". אילנית סיכמה: "מקווה שיעשו עם המחבל הזה דין, מבחינתי הוא מחבל".