סדרת המקררים החדשה Vario Style, כוללת מגוון רחב של 24 צבעים שונים של חיפויים לחזית המקרר, הניתנים להחלפה בקלות ובמהירות ליצירת עיצוב חדש, מסוגנן ועם טאץ' אישי למטבח בכל פעם. המערכת החדשנית כוללת שילוב חכם של תפסים קטנים ומגנטים בלתי נראים, המאפשרים לבצע את ההחלפה של החיפויים.

שינוי צבע המקרר לא רק נותן טאץ' צבעוני למוצר החשמלי עצמו, אלא משנה את נראות המטבח ומכניס אווירה חדשה לתוכו. בכל שלב ניתן להתאים את צבע המקרר לסגנון וצבע הפריטים שעוטפים את המטבח, כשהחלפת החיפויים מהירה, קלילה ולוקחת דקות בודדות. 
למקרר, שרוחבו 60 ס"מ, ניתן להצמיד יחידה נוספת לקבלת מקרר עם קיבולת גדולה במיוחד היוצרת רוחב 1.20 שמתאים במיוחד למשפחה הישראלית. בכך נוצר מקרר ארבע דלתות, תוך שימוש במערכת חיבור ייעודית בין שתי היחידות.
יאיר רוזן, מנכ"ל BSH היבואנית הרשמית של Bosch: "מוצרי החשמל הביתיים של המותג Bosch הם מהמתקדמים ביותר בשוק. אנו פועלים לפיתוח מוצרים טכנולוגיים ופתרונות חכמים למען נוחות ושיפור חווית הלקוח. בנוסף לפן הטכנולוגי, נראות ועיצוב המוצרים חשובה למותג לא פחות. האפשרות לבטא את האופי האישי של כל אחד, באה לידי ביטוי במותג בוש ככלל, ובסדרת המקררים החדשה Vario Style בפרט. הסדרה מאפשרת לבחור ולהחליף את צבע חיפוי המקרר בכל זמן שרק מתחשק, כשהמותג Bosch מציע 24 צבעים שונים של חיפויים. כל אחד והסטייל שלו".