אורי אוחיון , אחיו של ראש עיריית פתח תקווה לשעבר איציק אוחיון ז"ל, נפצע היום (רביעי) באורח בינוני בתאונת דרכים שאירעה בשעות אחר הצהריים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, סמוך לגשר הולכי רגל. הוא נפצע שעה שרכב על אופניים חשמליים, ונפצע ממונית שירות. למזלו של אוחיון, הקסדה שחבש על ראשו הצילה אותו מפגיעת ראש קשה לאחר שעף מרחק של כמה עשרות מטרים ונחבט בעוצמה בכביש.

צוותים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו לזירת התאונה תוך זמן קצר, העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני וצוות מד"א פינה אותו אל חדר הטראומה בבית החולים בלינסון. "סמוך לשעה 15:10, יצאתי מהעבודה בחברת טבע מרחוב בזל לרחוב ז'בוטינסקי", שחזר אוחיון בשיחה עם מעריב אונליין, בעודו שוכב בבית החולים בלינסון, "בחלוף 300 מטרים, כשאני רוכב על האופניים החשמליים בנתיב הימני, הרגשתי לפתע מכה חזקה מאחור ועפתי כ-20 מטרים מהאופניים שהתרסקו במקום".

הוא הוסיף: "בעודי שוכב על הכביש חבול ופצוע הבחנתי במונית שירות גדולה שפגעה בי מאחור. נהג המונית ייאמר לזכותו עצר את הנסיעה, נותר במקום, דיירת שמתגוררת בסמוך רצה להגיש לי מים ועזרה".

אורי אוחיון, אחיו של ראש עיריית פ''ת לשעבר, פצוע לאחר תאונת האופניים (צילום: שחר סילברמן)
אורי אוחיון, אחיו של ראש עיריית פ''ת לשעבר, פצוע לאחר תאונת האופניים (צילום: שחר סילברמן)

מה אומרים בבית החולים? מה הפגיעה?
"שתי צלעות משמאל שבורות כתוצאה מפגיעת הכידון לאחר שעפתי מהחבטה העצומה, שבר באחת החוליות בגב התחתון וחבלות בברכיים ובמותן מצד ימין".

פגיעה לא קלה יחסית?
"למזלי רכבתי כהרגלי עם קסדה והמקרה הסתיים כך אלמלא זאת אלוהים יודע איפה הייתי היום כי הפראמדיקים מיד בדקו את הקסדה , כשראו שהיא שלמה נרגעו שלא נפגעתי בראש. כל מי שראה את האופניים וראה אותי נושם אומר שזה נס. אני בחיים לא עולה יותר על אופניים, אני חוזר לרכב מעכשיו".