נסיבות האירוע בבדיקה: אתמול התקבל דיווח במשטרה על פעוט שפונה לבית החולים במצב קשה, לאחר שנמצא ברחוב יוחנן יוסף בירושלים. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע, ממנה עלה חשד כי הפעוט נפגע בתאונת דרכים.

בשעות הלילה התקבל במשטרה דיווח נוסף על גבר בן 32, תושב האזור, לפיו הוא זה שככל הנראה פגע בפעוט. החשוד עוכב לחקירה ורכבו נלקח לצורך איסוף ממצאים. הוא שוחרר לאחר מכן בתנאי מעצר בית, אך חקירת פרטי האירוע ונסיבות הימצאותו של הפעוט ברחוב נמצאות כעת בחקירה. 

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד, שהגיע לזירת האירוע, מסר: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

אמבולנס טיפול נמרץ (צילום:  פלאש 90)
אמבולנס טיפול נמרץ (צילום: פלאש 90)

בחודש שעבר נעצר תושב ערד כבן 35 בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שהתרחשה בעיר, בה מצא את מותו בוריס שיינין בן ה-82 בעת שרכב על אופניו. 

חובשי מד"א, בוריס מנטו ודניס לזבניק סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לאופניים גבר כבן 80 שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".