הוועד המנהל של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בחר בשלומי נחומסון כמנכ"ל הבא של הארגון במקומו של יובל ליפקין, שנפרד מהארגון לאחר שבע שנים בתפקיד. 

נחומסון, 41, אשר שימש בשנים האחרונות כמנהל מחלקת נוער וצעירים בארגון, הוביל בשנים האחרונות את הטיפול ביתומי צה"ל הצעירים, בין היתר במערך מחנות 'עוצמה', תכנית ליווי אישית ועוד. מלבד זאת, היה גם שות, למהלכים אסטרטגיים שהוביל הארגון ונטל חלק פעיל בגיוס המשאבים.

לאחר הבחירה אמר נחומסון: "אני מודה ליו"ר הארגון תמי שלח ולחברי הוועד המנהל על הבעת האמון בי. כמי שחי ונושם את הארגון מספר שנים, אני נכנס לתפקיד בהתרגשות עצומה ובאחריות גדולה אל מול האתגרים שלפנינו ובעיקר בשל החובה המוסרית של כולנו להמשיך לתמוך ולחזק את האלמנות והיתומים ככל שיידרש. תודה מיוחדת לקודמי בתפקיד, יובל ליפקין, על הקרקע הפורייה שסיפק לי לצמוח ולהצמיח את הארגון לכיוונים אשר מיטיבים עם האלמנות והיתומים שחברים בארגון".

תמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל: "גאה על בחירתו של שלומי נחומסון ומאחלת לו הצלחה רבה. בתפקידיו הקודמים שלומי הוכיח מקצועיות, יצירתיות ורגישות ואני משוכנעת שאותן תכונות יאפיינו גם את כהונתו כמנכ"ל. העובדה שהוועד המנהל החליט לבחור במועמד משורות הארגון, מהווה תעודת כבוד לתרבות הארגונית שלנו. אני רוצה להודות למנכ"ל היוצא יובל ליפקין, שהוביל את הארגון להישגים רבים מתוך מסירות גדולה, ואני מאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה".