"אל תסתמו לנו את הפה": ההפגנות מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה גוררות התערבות משטרתית תכופה. פעיל הליכוד, איציק זרקא, התראיין הבוקר (שני) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, והתרעם על נסיון הרשויות להרחיק את ההפגנות משכונת המגורים: "אני מכבד את משטרת ישראל מאוד, אבל ההתנהלות לא מסתדרת לי. אני אומר, חבר'ה תנו לנו לעשות את המחאות ואל תסתמו לנו את הפיות, כי אם אנחנו נסתום אנחנו במקום ללכת קדימה - הולכים רוורס".

"דבר אחד כואב לי, בבלפור היו אומרים 'שוטרים נאצים', תוקפים אותם, זורקים מה שהם רוצים", השווה זרקא למחאות נגד יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שגלשו גם למקום המגורים הפרטי שלו בקיסריה. "פה אנחנו לא עושים את זה. הזמבורות משגעות אותם, אני יודע. השכנים של בנט, אנשים מקורבים לבנט. התארחתי אצל מישהו קרוב לבנט שאמר לי הרבה דברים – זה אומר שהבן אדם הזה נוכל, שקרן".

בקשר להתפרעויות שנרשמו ליד האולפן הנייד של ערוץ 20 אמר פעיל הליכוד: "ערוץ 20 פעם היה איתנו, אני לא יודע מה קרה לו לאחרונה. ערוץ 20 באים איפה שיש אקשן, והנה אני אומר את זה, וזה ערוץ שלנו שאני מכבד. יש לי בעיה עם אנשים צבועים. אם יהיה פריימריז אני לא אסתום את הפה שלי, עם כל אחד אני אעשה חשבון אישי. יש לי הרבה ביקורת, לא יכול להיות מצב שאנשים הולכים ומסתכסכים על חשבוננו".

האם המפגינים יכבדו את הנחיות המשטרה? זרקא טוען שכן, אבל בד בבד יפנו לבג"ץ על מנת לנסות לשנות את מצב הדברים: "בטח, מטפלים בזה ממש עכשיו, ברגע זה יש מישהו שמטפל בזה SOS. בעזרת השם אני לא אוותר כל עוד בנט שם – אנחנו שם".