ועד עובדי קבוצת אלפא, (פלאפון ובזק בינלאומי) פתח בשביתה כללית בשתי החברות, בעקבות סכסוך עבודה עם מנהלי הקבוצה. יו"ר ועד העובדים יחיאל שמן, התייחס לאירוע וניסה להסביר הערב (שלישי), בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM, מדוע הורה על היציאה למהלך וקבע כי אין לו "אינטרס לפגוע באף אחד". 

במסגרת השביתה, כל מוקדי החברה פסקו לפעול, כולל שירות, תמיכה וטכנאים. כמו כן, בוטלו גם משמרות הלילה. יו"ר ועד העובדים הביע התנצלות על הפגיעה שחווה קהל הלקוחות ואמר: "אני רוצה להתנצל בפני לקוחות פלאפון ובזק בינלאומי. חתמנו על הסכמים שמחברים את 'פלאפון', 'בזק בינלאומי' ו'יס' לחברת תקשורת אחת שאמורה להתחרות בחברות הקיימות. עכשיו החברה חוזרת בה". עוד אמר כי כתוצאה מן המהלך חברת בזק בינלאומי עתידה להיסגר כבר בקרוב והדגיש כי "העובדים יישארו בלי עבודה". 

המהלך יגרום לשליחתם של מאות עובדים הביתה 

בהמשך דבריו, ביקר שמן בחריפות את חברי הנהלת הקבוצה וקבע כי "הם פוגעים בחברות אחת אחרי השנייה. לוקחים חברות רווחיות וסוגרים אותן". בנוסף קבע כי המהלך: "יותר חמור מתיק 4000 כי ועדי העובדים נאלצים להילחם עבור הציבור כדי שלא יבנו פה מונופולים". שמן סיכם ואמר כי "המהלך יגרום לשליחתם של מאות עובדים הביתה". 

כזכור, לפני כחודש וחצי הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בחברות פלאפון ובזק בינלאומי, על רקע סירובה של ההנהלה המשותפת לחברות קבוצת אלפא (פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes) לנהל מו"מ משותף לכלל עובדי הקבוצה על רקע החלטתה למזג בן החברות. בוועד טוענים כי בעקבות המהלך עובדים רבים יפוטרו.