פייסבוק הסירה אתמול את חשבונותיהם של ברוך מרזל ומיכאל בן ארי, פעילי הימין הקיצוני, בשל תמיכתם בתונעות כך ו"כהנא חי". בן ארי שוחח היום (חמישי) עם אריה אלדד ורוני בר און בתכניתם ב-103FM ודיבר על כך שהופתע מן ההחלטה: "זה בא משום מקום, אני בקושי כותב בפייסבוק".

"לא שאני בעד זה שהרחיקו את טראמפ אבל שם היה טריגר, הייתה את ההתנפלות על הקונגרס. היה טריגר כלשהו", אמר. "נכון בפעם האחרונה כתבתי משהו נגד מנדלבליט, כתבתי ביקורת עליו. אני מנסה להבין מאיפה זה בא".

מיכאל בן ארי  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מיכאל בן ארי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"אני בקושי משתמש בפייסבוק, לרוב לשיעורים שלי שאני משדר בלייב או שידור של הרצאות שלי או מכירה של הספר שלי. הבעת דעות אני עושה בטוויטר שהיא זירה יותר משמעותית" הוסיף.

בן ארי השווה בינו לבין ח"כ לשעבר אחר, שכותב לטענתו דברים חמורים אף יותר ממנו: "אם ניקח ח"כ מקביל לי, איברהים צרצור. הוא בשנים האחרונות הוציא את כל המסכות, הבחור אחד הדוברים המרכזיים של סייד קוטב, הסמן הכי קיצוני ומטורף של האחים המוסלמים, הבן היחיד שלו יום יום מצייץ דברי הערצה ושבח לרוצחים".

הוא המשיך לומר כי החסימה הגיעה "משום מקום. שנים אני כמעט לא משתמש בפייסבוק. בד"כ אומרים בפוסט הזה והזה הפרת את כללי הקהילה אנחנו חוסמים אותך למספר ימים".

בסוף דבריו, הבהיר כי הוא "לא צריך את פייסבוק, אבל אנחנו רואים בדבר הזה סוג של הפללה. אתה מחוץ לשיח, אגב זה דבר שמאוד מפרגן לי, מפחדים ממה שאני אומר ואני לא בפוליטיקה, לא נמצא בכנסת".