מיכאל נורזיץ', אחיו של ואדים שנרצח בלינץ' ברמאללה לפני כ-21 שנים, שוחח היום (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM, ותקף את בנימין נתניהו: "הבטיחו לנו שכולם ייכנסו לכלא ויקבלו את הדין, אבל מה קרה? יו"ר האופוזיציה אבו יאיר לפני 10 שנים שחרר אותו, את המנוול עם הדם על הידיים בעסקת שליט, שחרר 1,200 רוצחים".

נורזיץ' התייחס למותו של החייל בראל שמואלי ז"ל והמשיך לתקוף: "לפני חודש, ראש הממשלה נפתלי בנט טעה בשם החייל שנהרג בגבול עזה בראל שמואלי השם יקום דמו. לאחר מכן, אבו יאיר אמר בלעג שדיבר עם אביו ובכה. איך אתה לא מתבייש להגיד שבכית? אתה אח שכול, לא בכית כששחררת את הרוצח של אח שלי? מה שהיה במשך שנים ברצועת עזה ששורפים עם הבלונים לא בכית? עכשיו אתה בוכה? איזה בושה, פשוט כואב לי".

לשאלה, מה עמדתו על החיים המשותפים עם ערביי ישראל, השיב: " הרגשות שלי כלפי כולם, רוב האנשים בעולם הם טובים, רוב גדול אבל לא שומעים אותם כי הם שקטים. אנחנו רואים את הרעים, והם עושים הרבה רעש ונזק. זה מיעוט ובמיעוט הזה צריך לטפל אבל אין משילות בארץ, לא מטפלים. אני עובד בבית חולים יש לנו רופאים אחים ואחיות מצוינים, אין ספק, אבל המיעוט הזה שהרים ראש ולא מפחד מכלום, במיוחד בשנים האחרונות, בזה צריך לטפל"

בסיום נזכר נורזיץ' באירוע הלינץ': "לא ניתן לשכוח, אי אפשר. כאשר אני שומע את השיר 'כשהלב בוכה' של שרית חדד זה נכתב בעקבות האירוע, כשאני שומע את השיר, אני רואה את האירוע מול העיניים. אם תשמע את המילים אתה תבין בדיוק על מה מדובר. דיברתי עם יוסי והודיתי לו, כואב לי".

סייעה בעריכת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm