עמותת "אתגרים", העוסקת בפעילות שיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילות ספורט אתגרי בטבע, יוצאת בקמפיין מימון המונים שיימשך עד ל־19 בדצמבר, במטרה לגייס סכום של 2 מיליון שקלים למען הרחבת הפעילות השוטפת שלה בשנה הקרובה.

"אתגרים", שציינה 26 שנות פעילות, נאלצה לבטל בזמן מגיפת הקורונה חלק ניכר מאירועי ההתרמה המסורתיים שקיימה. קמפיין מימון ההמונים החל בשיחת זום שנערכה לאנשי העמותה, ובה קראו לקרוביהם לשתף ברשתות החברתיות את סיפוריהם במטרה להרחיב עד כמה שאפשר את מעגל האנשים המכירים ומוקירים את פועלה של העמותה ולעמוד ביעד שהוצב לגיוס הכספים.

מי שדיברה במהלך השיחה היא מאי פלוס, בת 26 מהוד השרון, המתמודדת עם שיתוק מוחין מלידה. מאי החלה את הפעילות בעמותת "אתגרים" כשהייתה רק בת 6. את הפעילות המשיכה עד גיל בוגר, ובשנה שעברה החלה לרכוב על אופניים בחוג של העמותה בפתח תקווה. "הכלים שקיבלתי ב'אתגרים' סייעו לי בכל מקום ודרך בחיי מכיוון שבפעילות למדתי שכל דבר אפשרי מבחינתי", אמרה מאי והוסיפה: "אני עם 'אתגרים' כמעט כל החיים, ובזכות העמותה התקבלתי לעבוד בהייטק והגעתי להישגים משמעותיים בחיי. מגיל צעיר חיזקו לי את הביטחון העצמי".

מנכ"ל "אתגרים" אבנר בלקנאי: "מדי שנה משתתפים בפעילות העמותה כ־5,000 ילדים ובני נוער וכ־1,000 מבוגרים, בסיועם של כ־1,500 מתנדבים, ואנחנו רוצים להגיע לעוד ילדים ובוגרים שזקוקים לנו. אלפי הגיבורים של 'אתגרים' מוכיחים מדי יום שבעזרת הרוח, הנחישות וכוח הרצון, יכולים הם לכל אתגר ומגבלה".

קבלת פרטים על המבצע ומטרותיו והעברת תרומות אפשריות בטלפון, במספר 8706* ובכתובת https://www.jgive.com/new/he/ils/donation־targets/64582