חניכי נוער לתת יובילו היום (שלישי) בפעם החמישית את מבצע "לתת תודה", ובו רבבות בני נוער יכירו תודתם לנותני השירות במרחב הציבורי.
יום התודה הבינלאומי מצוין היום, וכאן בישראל יותר מ־55 אלף בנות ובני נוער מכל רחבי הארץ צפויים לקחת חלק במסורת, שיזם נוער לתת, ארגון הנוער של לתת. השנה יושם דגש על בעלי התפקידים הלוקחים חלק במאבק נגד נגיף הקורונה, אשר לרוב אינם זוכים להכרה ולהתייחסות מהציבור הרחב.

במסגרת הפרויקט ירתמו החניכים את כלל האזרחים לקחת חלק ביום המיוחד ולהכיר תודה לאדם אחר. במקביל, מאות מוסדות חינוכיים וקבוצות של נוער לתת ברחבי הארץ יציינו את היום החשוב באמצעות העברת מערך שיעורים, הפסקות פעילות ויוזמות חברתיות של בני הנוער. החניכים יגיעו למאות מוקדים ברחבי הארץ, ובהם בתי חולים, תחנות משטרה, מד"א ומכבי אש, כדי להכיר תודה לנותני השירות במרחב הציבורי: לצוותים הרפואיים, השוטרים, לוחמי האש, צוותי הניקיון, המאבטחים והמאבטחות, נהגי ונהגות האוטובוס ונותני שירות נוספים.

מנהלת נוער לתת חנלי כהן שנקר אומרת: "מדובר בפעילות מרגשת במיוחד, שמקרבת ומחממת בכל שנה את הלב מחדש. אנו מזמינים את כל הציבור להצטרף אלינו ביום המיוחד ולהכיר תודה, ובכך להפוך את יום התודה של שנת 2022 לגדול ולמשמעותי ביותר שהיה אי פעם".