אקסטרים בכל מצב: שלשום יצאה משלחת של עמותת ארז למסע סקי שלג בבנסקו שבבולגריה. המשלחת מונה 50 חניכים בעלי מוגבלויות, אנשי צוות ומתנדבים, שיבלו במשך שבוע ימים שלם בפעילות ספורט אתגרית.

עמותת ארז היא ארגון ללא מטרות רווח למען נכי צה''ל, ספורטאים וילדים בעלי מוגבלויות, אשר הוקם על ידי יוצאי יחידת האלפיניסטים שעוסקים במהלך השנה במסגרת צבאית ואזרחית בנושא חילוץ, ניווט והישרדות בתנאי שלג קיצוניים. באמצעות משלחות שכוללות פעילות ספורט אתגרית, מהווה העמותה חלק מתהליך השיקום, והפעילות מהווה בסיס להעצמה, שילוב חברתי ועצמאות.

הטיול, שמומן מכיסם של המשתתפים, כמעט בוטל בשל קשיי הנסיעה בזמן מגיפה, אבל חברת ביטוח הנסיעות PassportCard נרתמה וסייעה לאנשי העמותה במימון ביטוח הנסיעה של חברי המשלחת. רונית סגל, מנכ"לית החברה, אמרה כי זו זכות עבורם לסייע לחברי המשלחה.
חיה פלחין (20) מירושלים נולדה עם שיתוק בפלג גופה התחתון. לפני ארבע שנים הצטרפה פלחין לפעילות הארגון: "בהתחלה היה קשה, המאמץ הפיזי והנפשי. את הסקי אני עושה בישיבה, אבל כשאני מסיימת את המסלול אני חשה שווה בין שווים", היא מספרת בחיוך. "פעילות הסקי מגבירה אצלי את תחושת המסוגלות האישית ומעלה לי את הביטחון העצמי".

אייל ירימי, אחד ממנהלי העמותה, שמתנדב בה ב־21 השנים האחרונות, מספר כי אחת ממטרותיה המרכזיות היא "הרצון להשתמש בכלים שאותם מקבלים החניכים בסקי ובהישרדות על השלג גם בחיי היומיום".