סערת הריגול בתיקי נתניהו: חדשות 12 פרסמו היום (שבת) ציטוטים מתוך חקירתו של עד המדינה שלמה פילבר ברשות לניירות ערך. במהלך החקירה, טען החוקר כי יש בידם את ידע רב על חייו, כולל הודעות שמחק.

החוקר: "אני אומר לך, מה שאתה רואה בסרטים או במשטרת ישראל זה עולם אחר. אנחנו בעולם טכנולוגי, אנחנו בעולם דיגיטלי. כשזה מסתובב בעולם, אין בעיה, אבל כשאתה שם את הפרוז'קטור, אתה מגיע להכל".
פילבר: "נכון".
חוקר: "יש לנו תוכנות שאנחנו דור קדימה לפני ה-NSO. אין על מדינת ישראל. אני אומר לך כמי שהיה במקומות אחרים. אין".
החוקר הוסיף: "שנייה רגע מומו, אני רוצה שאתה תבין, שתבין שהידע שלי לגבי העולם שלך, החיים שלך, ההתנהלות המקועית שלך הוא אהה... מלא. תחשוב עוד פעם על כל אלפית של אות שעברה אצלך במכשיר מול כל בן-אדם מכל מקום. היום יש לי פאנל, הכל בטבלה אני רואה. אני רואה לחץ על בן אדם, אני רואה כל מה שזז. אני רואה מה מחקת, אני רואה באיזה טיימינג מחקת, אני יכול להבין גם מה הסיבה שמחקת, אני רואה את הכל".

מהרשות לניירות ערך נמסר: "התמלול המדובר מתייחס לחקירה מיולי 2017 במסגרת תיק בזק. בחקירת בזק שנחקרה על ידי רשות ניירות ערך לא היה שימוש כלל בהאזנות סתר, ומכשירו הנייד של שלמה פילבר נתפש ונעשה בו חיפוש מכוח צו חיפוש רגיל, כפי שנעשה באופן שוטף בחקירות פליליות. כל ניסיון לטעון אחרת הוא בבחינת הטעיית ציבור".