המשרד לשוויון חברתי ומשרד התיירות יקיימו כ-2,000 סיורים מודרכים עבור כ-70,000 אזרחים ותיקים באתרים הלאומיים של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ.

שר התיירות, יואל רזבוזוב, אמר: "לאחר שנתיים מאתגרות ביותר לכולנו, ולתעשיית התיירות בפרט, יש אופטימיות באופק - ישנם פתרונות יצירתיים להחזרתם של מורי דרך למקצועם תוך התחשבות עמוקה בצרכי החברה והכלכלה שלנו. זוהי דוגמא לפרויקט מבורך וחשוב שנוצר בשיתוף פעולה בין-משרדי ואני מודה לחברתי, השרה לשוויון חברתי מירב כהן, על כך. אמשיך לפעול במלוא המרץ על מנת לשמור על ההון האנושי העצום בתעשיית התיירות כדי שתחזור להוות מנוע צמיחה כלכלי ותדמיתי למדינת ישראל.

שר התיירות, יואל רזבוזוב (צילום: מארק ישראל סלם)
שר התיירות, יואל רזבוזוב (צילום: מארק ישראל סלם)

 
השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, הוסיפה: "דווקא בעת הזו הכי חשוב לנו לעודד מבוגרים לצאת החוצה וליהנות מחברה טובה. הפעילות הזו בחיק הטבע הינה חלק מהתכנית הלאומית שלנו למיגור הבדידות המתבססת על מחקרים המלמדים כי הבדידות הורגת וכי עבור מבוגרים יציאה מהבית לטובת מפגשים קהילתיים היא פשוט מצילה חיים. בשיתוף הפעולה הזה אנחנו למעשה משיגים שתי מטרות בעת ובעונה אחת: אספקת פעילות פנאי איכותית למבוגרים וחיזוק מורי הדרך שפרנסתם נפגעה קשות בתקופת הקורונה. אני מודה לחברי, שר התיירות, יואל רזבוזוב, על העבודה המשותפת".

השרה מירב כהן  (צילום: דוברות הלשכה)
השרה מירב כהן (צילום: דוברות הלשכה)