סערת הנאום: אראל סג"ל התייחס היום (ראשון) בפתח תוכניתו למתקפה שהשמיע חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) כלפי נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, הגינוי שספג מיו"ר מפלגתו בנימין נתניהו והמכתב ששלחה לו בתגובה. "יש ביקורת רבה על נתניהו. אני יכול להבין מאיפה היא באה, כי הוא סופר ממלכתי", אמר ב-103FM, "אני בעמדה של אמסלם, אבל לא בטוח שהייתי משתמש בשפה שלו".

תוצאות מדהימות: 20 אלף גולשי מעריב קבעו - האם אסמלם צדק בנאום "האמסלמים"?

המגיש הדגיש: "אני מבין שרק דודי אמסלם הזיז את הגבינה". בהמשך מתח ביקורת על המכתב ששלחה נשיאת העליון, ואמר כי "התגובה שלה היתה מהמטומטמות שנשמעו כאן, דבריה היו מופת של אווילות יחצ"נית. שופטת בית משפט עליון מביאה סיפורים מהמעברה כשהייתה בת שנה וחצי". 

מנגד, יריב אופנהיימר, שהגיש לצד סג"ל אמר: "נשיא ביהמ"ש העליון לא צריך לכתוב מכתב. השופטת חיות עשתה טעות שהיא נכנסה בכלל לשיח הזה. אם הייתי חיות, לא הייתי מגיב". עוד הדגיש כי "בית המשפט הזה הוא בית משפט של צדק. על מה אמסלם מלין? מה מפריע לו בפסיקות של בית המשפט? איזו פסיקה לא מצאה חן בעיניו? שאישרו להקים התנחלויות? שלא דורשים פינוי מאחזים? אמסלם לא רוצה לתקן, אלא רוצה להרוס ולהגיד שכל בית המשפט אלו אשכנזים מושחתים".

סג"ל סיכם ואמר בתגובה כי "בית המשפט העליון משכפל את עצמו, ותמיד יהיה רוב לשופטים שהם מאותו מקום".