צמד שדרני 103FM, בן כספית וינון מגל, פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם בוויכוח סביב הכלכלה בישראל, בדגש על עליית המחירים והאינפלציה.

ינון פתח בשאלה: "אתה יודע למה יש פה פחות אינפלציה מאשר בשאר העולם?" בן השיב לו: "בגלל ביבי כמובן, בגלל שהוא משיח וכאלה". ינון מצדו, עמד על כך שאכן ראש הממשלה לשעבר הוא האחראי למחירים הנמוכים, עד לבוא הממשלה החדשה.

"בגלל הגז המחירים פה פשוט הכי נמוכים בעולם. ומי נלחם להוציא את הגז? אם הממשלה הזאת הייתה, חד משמעית, הגז לא היה יוצא. בגלל שהוא (נתניהו) הוציא את הגז, אז עכשיו המחירים פה, הנמוכים בעולם, ובגלל שהוא הוציא את הגז, אז עכשיו האינפלציה פה יותר נמוכה מבשאר העולם, אבל עדיין למרות הגז, יש אינפלציה בגלל מדיניות הממשלה. ובגלל שהוא הוציא את הגז, אנחנו מייצאים למצרים, ירדן ואולי גם ללבנון, ועכשיו האירופים רוצים, ועכשיו גם ארדואן רוצה, ובגלל שהוא הוציא את הגז, אנחנו הופכים למעצמה אזורית בין היתר", הבהיר ינון.



באשר לממשלה הנוכחית, האשים: "הם (הממשלה) עושים מהלכים גרועים שהתחילו בהעלאת מיסים, שקידמו וזירזו את האינפלציה. ועכשיו הם מגיעים לשיא בעליית מחירים שלא הייתה פה 12 שנה. תודה ליברמן, תודה בנט, תודה איילת, תודה גדעון". 

כספית עמד על כך שנתניהו לא היה אחראי להוצאת הגז. "זה פייק מושלם, הבל הבלים, קשקוש בלבוש. גם אם איימן עודה היה ראש ממשלה, הגז היה יוצא. יכול להיות שהטייקונים היו מקבלים פחות תגמולים", הבהיר.  

"זה הכול שקרים כמובן שלא היו ולא נבראו. אם הוא חושב שהטיעון שלו עכשיו שנתניהו הוציא את הגז, לא רק הוציא, גם מצא - אז זה הבל הבלים. הגז הזה נמצא בתהליך סדור. אין מדינה שפויה שהייתה משאירה מאות מיליוני דולרים באדמה. ביבי לא הוציא שום גז", התעקש כספית.
"אתה פשוט סתם מקשקש", הטיח בו ינון, "כל ממשלה הייתה מוציאה את זה? לפיד וליברמן הצביעו נגד מתווה הגז, זה שבזכותו יש לנו גז".