מבצע מסע ההלוויה של הרב חיים קנייבסקי, שהוכתר בהצלחה רבה עבור המשטרה והמגזר החרדי, לא יכול היה להתנהל ולהסתיים בצורה שכזו, אלמלא שיתוף הפעולה ההדוק והתכנון המוקדם בין אגף המבצעים של משטרת ישראל, בראשות ניצב סיגל בר צבי, לבין אגף התנועה במשטרה, בראשותו של ניצב אלון אריה, וכל זאת, בתיאום עם מחוז תל אביב במשטרה, בפיקודו של ניצב עמי אשד.

הבחירה בנתיבי התחבורה לצורך ביצוע חסימות, ניתוב האזרחים הן רגלית והן עם כלי הרכב לאזורים שבהם התנועה הייתה דלילה ביותר, וקביעת מיקום חניית האוטובוסים והתחבורה הציבורית - הביאו לכך שבסופו של אירוע שנמשך שעות ארוכות פיזור ההמונים התבצע בהצלחה אודות תכנון מוקדם ומוקפד של אגף התנועה במשטרה. 

באגף התנועה הצליחו לאורך כל שעות האירוע לשמור על זרימת התנועה בצורה ראויה בכל אזור גוש דן, ובמקביל הצליחו לפזר את ההמונים למחוז חפצם כמעט ללא תקלות ובמהירות המיטבית. חשוב לזכור שבהלוויה היו כ-750 אלף איש, שהגיעו בלמעלה מ-2,000 אוטובוסים. 

אזרחים שהיו באירוע סיפרו: "ליום אחד הכרנו משטרה אחרת לחלוטין, כזו שפועלת בהשכל וברגישות, ומצליחה לנתב דרכם של מאות אלפים תוך זמן קצר יחסית וללא תקלות".