בדיקה שביצעה חברה חיצונית מצאה שהווטרינר הראשי של הספארי ומנהל בית החולים הגדול לחיות, ד"ר יגאל הורוביץ, הטריד מינית מספר עובדות של הספארי ברמת גן, כך נחשף היום (שלישי) לראשונה בכאן חדשות. 

על פי הדיווח החברה החיצונית שבדקה את הטענות כתבה בדוח כי נראה שנעשו מעשים מגונים, התנהגותו של ד"ר הורוביץ הייתה פולשנית ובלתי ראויה. עוד נכתב כי המתלוננות לא הסכימו למגע ולא נשאלו האם הן מסכימות למגע ומדובר בהתנהגות חוזרת. עוד דווח כי החברה המליצה שד"ר הורביץ לא יחזיק בתפקיד ניהולי בספארי, ובעקבות כך ולאחר דין ודברים סוכם על פרישתו מרצון. כמו כן נודע לכאן חדשות כי פרץ ויכוח בין חברי הדירקטוריון בסוגיית תנאי הפרישה, חלקם חשבו שמדובר בתנאי פרישה מפליגים ושהספארי הוא תאגיד עירוני ולא חברה פרטית.

נציגתו של הווטרינר הראשי מסרה לכאן חדשות: "מרשי דוחה על הסף את כלל הטענות המופרכות שהועלו נגדו בכתבה. לצערנו הרב למרות שהובהר על ידו שיש באפשרותו להפריך את כלל הטענות, לא היה שום עניין ללמוד את הסיפור לעומק וזאת הגם שמדובר בסיפור מורכב ועתיר עדויות". 

תגובת הנהלת הספארי לכאן החדשות: "אנו נוקטים במדיניות חסרת פשרות בכל הנוגע לסביבת עבודה מוגנת. במקרה המדובר, הנהלת הספארי מינתה חברה חיצונית, מקצועית ומנוסה בתחום, שביצעה בדיקה יסודית וחסרת פניות של העניין. החברה הגישה את המלצותיה להנהלת הספארי, שאימצה את ההמלצות כלשונן ואף פעלה ביתר חומרה בכל מקום שבו נדרשה שמירה על מוגנות העובדות והעובדים. בכל הנוגע לתנאי סיום ההעסקה, אלו אינם חורגים מהמקובל בשלטון המקומי ובהתאם לצורך לסיום מיידי של ההעסקה בנסיבות אלה".