ברקע יום הזיכרון: משפחות שכולות הביעו ביקורת כלפי הממשלה המכהנת וקראו לחברים בה לא להגיע לטקסים, בועז קוקיא, אביו של הלוחם רון קוקיא ז"ל שנפל ב־2017, שחתום על המודעה שוחח הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לדברים. 

"אנחנו ממשיכים להיאבק, בהחלט לא רוצים חיבוק מהממשלה הזאת שחברה לתומכי טרור, אנחנו לא רוצים את החיבוק שלהם ולא רוצים שיבואו לאירועים שלנו", תקף. 

לטענתו, הם לא משנים סדרי עולם, "ולא רוצים חלילה לפגוע במשפחות שכולות אחרות. נכון שזו אמירה קשה ולא פשוטה, אבל ברגע שהם חוברים לתומכי טרור ושבממשלה יושבים אנשים שתומכים במחבלים שפגעו ביקירים שלנו זו העמדה שאנחנו מחזיקים בה. זה לא פוליטי, אנחנו פשוט נגד הממשלה הזו".

"זו העמדה שלי. אני לא רוצה את החיבוק שלהם, וזה הנוסח של המודעה שפרסמנו. רון קבור בצמוד לאלוף דורון רובין זכרונו לברכה, ואם גנץ יגיע לבקר אצלו או אצלי אני אזוז הצידה. אני מאוד כועס עליהם, אבל אני לא אחלל את היום הזה", המשיך.

בהמשך התייחס קוקיא ליום הזיכרון האלטרנטיבי, ותקף: "בין המשתתפים בו יש חברים מהקואליציה שזו פעם ראשונה שהם הולכים ומשתתפים ביום הזיכרון האלטרנטיבי עם משפחות מחבלים ונעשה דווקא היום בערב. מפלגה אנטי ציונית נמצאת בממשלת ישראל זה נראה לכם? להתחבק איתם ביום הזה?".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM