ללא מגע יד אדם, בטעם תות, ענבים, וניל או מלון, ובעשרות צורות שונות לבחירה, קבלו את 'צמר הגפן המתוק' – ממתק הילדות הנוסטלגי, בגרסת 2022.

במקום רוכל ביריד את המנה תכין לכם מכונה חכמה הפועלת באוטומציה מלאה, במקום ענן ורוד או לבן תקבלו דגמי פרחים, לבבות או קשת בענן. ברוסיה ובתאילנד נצפו תורי ענק סביב המכונה החכמה שסוחפת מבוגרים וצעירים כאחד, אז איפה תוכלו למצוא אותה בארץ? וכמה תשלמו עבור גרסת ההי-טק של הממתק הנוסטלגי?
  
כמה זמן תחכו בתור עבור הזדמנות להנות ממתק הילדות הנוסטלגי – צמר הגפן המתוק, בגרסת היי-טק שמודפסת ללא מגע יד אדם 100% על ידי מכונה? בעבור צרכנים במרכזי קניות בתאילנד וברוסיה התשובה הייתה לעיתים דקות ארוכות, כאשר התור מול מכונת Sweet Art: להדפסת עיצוב אישי של צמר גפן מתוק, הגיע למאות מטרים. כולם ביקשו לחזות בתהליך היצירה המרתק ולקבל בסופו ממתק מוכר, בטעמים ובמראה חדשים לחלוטין. כעת נוחתת המכונה גם בישראל, ומושקת במספר נקודות ברחבי הארץ. 

צמר גפן מתוק בהדפסת תלת מימד וללא מגע אדם (צילום: יח''צ)
צמר גפן מתוק בהדפסת תלת מימד וללא מגע אדם (צילום: יח''צ)

מאחורי ההצלחה הבינלאומית עומדים שלושה יזמים ישראלים אשר מבטיחים שגל ה-Sweet Art רק בתחילתו: "עד סוף שנת 2022 יוצבו 2,000 מכונות ברחבי העולם", מספר צביקה רבין אחד היזמים, "130 מתוכן בישראל". החברה חתמה עד כה עם 12 חברות בינלאומיות נוספות על חוזי זיכיון להפעלה במדינות נוספות.

כחלק מפיילוט ראשוני של Sweet Art בישראל הוצבו בשלב ראשון מכונות חכמות במספר קניונים בולטים ברחבי הארץ בהם קניון רחובות, קניון הזהב בראשון לציון, סינמה סיטי ראשון לציון ,ביג פאשן אשדוד, אייס מול אילת, בילו סנטר, ביג פאשן אשדוד,G כפר סבא, ועוד.

מעבר לפעילות בקניונים תשיק החברה בחודשים הקרובים חטיבת אירועים, שתאפשר השכרה של מכונות גם לכנסים, הופעות ואירועים פרטיים.

"השנתיים האחרונות יצרו שינוי משמעותי בתפיסת המזון – רמת הניקיון וההיגיינה שאנו דורשים. הפיתוח החדש, אשר משתייך למגמה רחבה יותר של אוטומציה במזון, מאפשר לפקח על רמת היגיינה בכל שלבי ההכנה ומעניק לצרכן תחושת ביטחון כמו גם חוויה מתהלך יצור חשוף", מסכם רבין.