עובדי קינדריל ישראל נטעו עצים (עצי פרי וחורש טבעי) בישוב הקהילתי בת חן. בנוסף, הקימו העובדים את מערכת ההשקיה לשטח הנטיעה. האירוע התקיים בשיתוף פעולה עם עמותת "יוזמת האנרגיה הטובה ישראל" יחד עם חברי קהילת בת חן. 

הנטיעה התקיימה כחלק ממיזם של חברת קינדריל העולמית שהושק בנובמבר 2021, הנערך בשיתוף עם עמותת One Tree Planted העולמית ובמסגרתו יינטעו סך הכל 88,728 עצים ברחבי העולם – עץ לכל עובד. אירועי הנטיעה התקיימו כבר במספר ערים בעולם כגון טורונטו, סן פרנסיסקו, ניו יורק, מדריד, אתונה, לונדון ועוד.

דרור פרל, מנהל קינדריל ישראל: "הרעיון העומד מאחורי הפרויקט הוא לא רק לנטוע עצים, אלא גם להפוך חללים לא מנוצלים למשהו יפה יותר לתועלת הקהילה, כך שקהילת בת חן יוכלו ליהנות מהסביבה הירוקה בעתיד. כל עץ שנשתל מסמל עובד מומחה של קינדריל, ואת השורשים שהוא מגדל כדי לסייע בצמיחתה של החברה החדשה".

"מיזם זה מתחבר לאסטרטגיית החברה של אחריות סביבתית, חברתית, ומנהלית במסגרתה קינדריל משקיעה בטכנולוגיות בנות-קיימא ובאנרגיה מתחדשת, במטרה להפחית את הפליטות בכל הפעילות הגלובלית שלה, ולהניע יעילות אנרגטית משופרת עבור לקוחותיה", ציין.