ח"כ הכנסת מיכל שיר ('תקווה חדשה') התארחה בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחסה להפלת חוק הארכת תקנות יהודה ושומרון, כמו גם הכחישה את הטענות בדבר מגעים בין יו"ר מפלגתה שר המשפטים גדעון סער ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להקמת ממשלה משותפת: "פייק לחלוטין כמו כמעט כל דבר שיוצא בתדרוכים של הליכוד". 

בכל הנוגע לאולטימטום של שר המשפטים כי התקנות להחלת החוק הפלילי הישראלי על יו"ש חייבות לעבור בכנסת אחרת הקואליציה בסכנה, אמרה כי "לשר גדעון יש קודם כל אחריות. כשאתה נמצא בממשלה יש לך אחריות על אזרחים, ההתעקשות היא לא סתם, מדובר פה בחוק שאם הוא לא עובר עד השלושים ביוני יש לו השלכות על אזרחי מדינת ישראל".

עוד הוסיפה ש"זה לא חוק שהעלנו כי בא לנו ואנחנו נורא רוצים, זה עניין של אחריות כלפי אזרחים. אנחנו עובדים על זה. אני לא יכולה לומר מה יהיה בשבוע הבא עם ההצעה, הייתי רוצה להאמין שנצליח לגייס לזה את הרוב ואני מאוד מקווה, מי שלא יודע לעמוד במשמעת קואליציונית ולשחק את המשחק הקואליציוני אז שיניח את המפתחות וילך הבייתה, אין פה חוכמות".

ח"כ שיר אמרה כי מפלגת רע"מ הצביעה בעד התקנות, וזו משמעת קואליציונית: "להפר בחוסר אחריות זה לעזור לנתניהו לחזור לשלטון, זו המשמעות. אם זה מה שהם רוצים אז הם מדרדרים את ישראל לבחירות. עם זאת, הממשלה הזו היא כן ממשלה טובה וכולם עושים מאמצים כדי שהיא תישאר. לגבי חוק יו"ש, אנחנו מקווים ועובדים על זה כדי שזה כן יעבור ועדיין אני לא משחררת אתה אופוזיציה מהאחריות שלה. האופוזיציה לאורך השנים תמיד הייתה אופוזיציה אחראית וכרגע הם עומדים להפקיר חצי מיליון אזרחים".

בנוגע לדיווחים על מגעים בין סער לנתניהו להקמת ממשלה ללא בחירות, שנכשלו לכאורה בגלל סירוב של נתניהו, טענה ש"לא היה ולא יהיה, אין מו"מ ולא יהיה, העמדה לא השתנתה - לא נסייע לראש ממשלה תחת כתבי אישום, זה לא הולך לקרות. זה הכול פייק ואמרנו את זה מעל כל במה אפשרית אבל כנראה שיש אנשים בליכוד כולל נתניהו שזה משרת אותם ולכן ממשיכים להפיץ את הפייק הזה".

שיר התייחסה גם לפרסומים על הכספים של הליכוד וציינה: "הליכוד כרגע נמצא בסוג של כמעט פשיטת רגל, הוא חייב עשרות מיליונים שקלים ומתחנן לכנסת לפריסת חובות, ואני לא הבנתי איך אפשר לממן מכונת הסתה למפלגה שאין לה כסף, ובאופן דיי גלוי, החומרים היו גלויים. התגלתה תמונה מאוד קשה של עבירות חמורות ושחיתות על חוקי מימון, הלבנות הון, תרומות בלתי חוקיות, שורה של עבירות חמורות מאוד וגם תלונה לרשויות הרלוונטיות תוגש. הליכוד כמסע נקמה החליט שהוא מחרים אותי. אני כרגע מוחרמת על ידי הליכוד שזה בסדר גמור, לכבוד הוא לי אם אני ממשיכה לחשוף את השחיתויות של נתניהו". 

בתוך כך דיברה על הגשת התלונות ואמרה ש"זה יקרה, לא רק למבקר המדינה, הן יוגשו למבקר המיסים וליועמ"שית. אני איידע אותך כשזה יקרה וזה יקרה בקרוב, יש עוד כמה חומרים נוספים שאני אוספת שחושפים יותר לעומק ולצערי גם לרוחב עד לאן השחיתויות מגיעות, עד ללשכת נתניהו אגב".

עוד הוסיפה כי הצעת החוק של לסקי שתמנע מנתניהו להרכיב ממשלה איננה מאוחרת מידי: "גם לי יש כזו הצעת חוק. אני יודעת שנורא אוהבים לסקר בחירות אבל לא קורה שום דבר. נתניהו עוד לא החתים נאמנות, בדרך כלל שיש בחירות הוא רץ להחתים. אין בחירות, הממשלה ממשיכה. חבולה אולי, לא חלק, עם הרבה משברים, אני מאמינה שנתפור אותם. זו ממשלה שעובדת למען האזרחים ואין שום כוונה לתת לנאשם בפלילים לחזור חזרה לשלטון כי זה באמת יהיה אסון. לי יש גם הצעת חוק כזאת, יש התנגדויות מכל מיני כיוונים ואני מאמינה שנתגבר על זה".