נטלי רבינוביץ', נהגת וחברה בארגון נהגי ונהגות האוטובוסים בהסתדרות הלאומית, שוחחה הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM על שביתת נהגי האוטובוסים באזורים שונים ברחבי הארץ עד השעה תשע, ותקפה את משרד התחבורה שלדבריה מתעלם לחלוטין מדרישות הנהגים: "איפה השרה? היא מתעסקת במדבקות של הרכבים אחרי הטסט. זה מה שחשוב לך?"

עוד הוסיפה רבינוביץ' כי "המחאה שלנו היא מלחמה של המון שנים להכיר בנו קודם כל כבעלי מקצוע, אנחנו נחשבים 'חובבנים'. זה מאוד פוגע בנו. שנית בעיות שכר, שעות עבודה מתישות, הפסקות, מסופים כדי להתפנות בשירותים". לשאלה מדוע הדרישות שלהם לא מתקבלות השיבה ש"כעיקרון לא מחזירים לנו תשובה מסוימת. פשוט מתעלמים מאיתנו כבר המון שנים, בין אם מדובר בהתעלמות משרת התחבורה, מהכנסת, ממשרד התחבורה עצמו. שרת התחבורה מתעסקת ביחסי ציבור, בטיק-טוק". 

לאמירתו של בן כספית כי הנהגים והנהגות הם לא עובדי משרד התחבורה אלא עובדים בחברות פרטיות, ולכן לא מדובר בתקציב מדינה, ענתה: "זה כן, התחבורה הציבורית מנוהלת על ידי הממשלה, זה שאנחנו קשורים יותר לקבלנות זה כי התפטרו מאיתנו והעבירו אותנו לקבלנות, ועל זה אנו נלחמים, שיכירו בנו כעובדי ציבור. משרד התחבורה מנהל לנו את העבודה, אבל לא רוצה להתעסק במשכורות שלנו ובתנאים שלנו".

בסיום הראיון הוסיפה רבינוביץ' כי היא "מאוד מקווה שהציבור איתנו, כי אנחנו זקוקים לציבור הזה, להבנה שלו. אנחנו כל כך אוהבים לעשות את העבודה שלנו ולשרת את הציבור, אבל המדינה פשוט חוסמת אותנו. האלימות שקורית בין הנהגים לציבור זה גם דבר מאוד קריטי, כמה אפשר? 400 נהגים סבלו מאלימות בשנה האחרונה, זה לא הגיוני. אנחנו צריכים איזושהי עזרה של אותה שרה, אבל איפה היא? אנחנו בחוסר של 5,000 נהגים. זו עבודת פרך, אנחנו מרגישים כמו עבדים ואף אחד לא שומע".