לאחר שפורסם כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, העמיד למכירה ב-200 שקל באתר יד2, חולצה של קבוצת הכדורגל של ברצלונה שניתנה במסגרת ביקורה של הקבוצה ב"מסע השלום", הוא מצדו ממשיך להכחיש זאת. על כך, יוסי דורפמן מהאתר "המקום הכי גם בגיהינום" שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM.

בפתח השיחה, אמר דורפמן כי "ברצלונה, קבוצת הכדורגל, הפיקו קבוצה מיוחדת לכבוד הביקור שלהם בארץ וברשות. מעט חולצות כאלו יוצרות. שתיים מהן ניתנו לשמעון פרס ואחת לראש הממשלה בנימין נתניהו. הספרה 13 מככבת על החולצה ככל הנראה לציון השנה 2013, שנת הביקור שלהם בישראל. החולצה הוצעה למכירה ברשת וכמה שנים אחרי שנתניהו כראש הממשלה קיבל את החולצה כמתנה, החולצה הוצעה למכירה ברשת על ידי מישהו בשם בועז, שם כינוי, ומספר הטלפון הוביל ליאיר נתניהו".

בהמשך, התייחס לטענה כי המתנה אינה פרטית וכי ניתנה לנתניהו בהיותו ראש הממשלה: "זה בדיוק העניין, בהמשך לחשיפה שלך בן בעניין המתנות שנעלמו, מדובר פה במתנה. באמת חלק ממה שניסו להגיד מטעם המשפחה שזה פריט פעוט ערך ולא חשוב כל כך. מדובר במתנה שקיבל ראש ממשלת ישראל, הוא קיבל את זה כראש ממשלה, לא כבנימין נתניהו שיש לו בן יאיר נתניהו. זו מתנה שהוענקה למדינת ישראל".

"הוא בטח לא היה אמור לתת אותה לבן שלו והבן שלו בטח לא היה אמור למכור אותה ברשת, כי זו מתנה שברצלונה קבוצת הכדורגל הפיקה במיוחד. זה אפילו עלבון בשביל מי שהכין את זה. הקבצה הכינה את זה במיוחד לראש ממשלת ישראל והבן שלו מכר אותה ברשת. זו התנהגות שמגיעה ממקום שהמדינה היא אני. מעבר לעניין המשעשע והמביך שקיים כאן, עו"ד גונן בן יצחק הגיש תלונה פלילית כשאני חשפתי אותו לפרטים האלו כשגיליתי אותם", סיכם. 

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר ל"המקום הכי חם בגיהינום": "לא היה ולא נברא. נמאס מהרדיפה המטורללת והצבועה של התקשורת אחרי משפחת נתניהו. על חולצה פשוטה שוועדת המתנות קבעה שהיא ״פעוטת ערך״ בשווי של פחות מ- 300 ש״ח אתם תרדפו את משפחת נתניהו עד הגיהנום וחזרה, אבל אתם תשתקו כשלנגד עיניכם תתבצע הפיכה שלטונית או כשינסו לחוקק חוקים פרסונאליים פשיסטיים שמטרתם היחידה היא להפיל את המנהיג החזק של הימין. אתם מביכים".