אם אתם מתגוררים בהוד השרון ולא קיבלתם דברי דואר במשך תקופה ארוכה, אין לכם מה להתפלא. חבילות שלמות של דברי דואר ומכתבים מאוגדים בגומייה נמצאו ברביעי השבוע בפח טמון קרקע גדול בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה, וזאת לאחר שהושלכו למקום על ידי מי שאמור היה לבצע את ההפצה שלהם.

דברי הדואר והמכתבים היו אמורים להישלח באמצעות חברת מסר – כך על פי החותמת המוטבעת בפינה הימנית של המכתבים, וכאמור, הושלכו לפח במקום להגיע לנמעניהם.

מי שמצא את ערימות הדואר הוא קבלן גינון של עיריית פתח תקווה, גילי וייס. "אני אחראי על הגינון במתנ"ס רמת ורבר בפתח תקווה", הוא אמר, "ניגשתי לשפוך גזם לטמון קרקע שהוא פח שכונתי גדול. ומיד כשהרמתי את מכסה המכל, הבחנתי בחבילות שלמות של מכתבים שזורים בגומייה שהושלכו לפח במקום להיות מחולקים לנמענים שלהם. עכשיו אני מבין למה לא מגיעים גם אליי דברי דואר במשך חודשים. במקרה הזה המכתבים ודברי הדואר היו ממוענים לתושבים בהוד השרון, והם נזרקו בפתח תקווה, כי ככל הנראה מרכז ההפצה של החברה נמצא בעיר. זו פשוט בושה וחרפה".

חבילות ומכתבים בפח בפתח תקווה (צילום: גיל וייס)
חבילות ומכתבים בפח בפתח תקווה (צילום: גיל וייס)

ישנם הטוענים כי לא מעט אזרחים מסתבכים עם תביעות מרשויות וגופים מוסדיים מכיוון שהם לא מגיבים לפניות אליהם. "יש פניות אל תושבים בגין דוחות או תיקי הוצאה לפועל וכשהן לא מגיעות לנמען, הוא עלול להסתבך, כיוון שחובת ההוכחה של השולח היא רק לגבי השליחה ולא לגבי הקבלה", מציינים. 

חברת מסר לא השיבו לפניית "מעריב" לגבי הטענות.